بیمه آتش سوزی ایران

بیمه آتش سوزی ایران

در اکثر مواقع این دغدغه برایمان پیش خواهد آمد که بیمه نامه مورد نیاز خود را از کج تهیه کنیم؟ بیمه نامه آتش سوزی نیز همانند سایر بیمه نامه ها به خریداران آن کمک می کند تا در مواقع بحران بتوانند به آن تکیه کنند، در همین راستا بیمه آتش سوزی ایران تلاش می کند تا حامی بیمه گزاران گرامی باشد.

در واقع برای جبران خسارت وارده به علت حوادث تحت پوشش بیمه آتش سوزی و علی الخصوص خطر آتش سوزی بایستی یک پشتوانه مالی برای مواقع ضروری ضروری ذخیره کنیم تا نگرانی و دغدغه کمتری را تحمل کنیم؛ بهترین و کم هزینه ترین ذخیره می تواند بیمه آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران باشد.

شرکت سهامی بیمه ایران

همه ساله به علت قدمت شرکت سهامی بیمه ایران و پیشرو در ارائه خدمات بیمه ای مناسب به هموطنان محترم، این شرکت دارای بالاترین سهم بیمه ای بازار و فروش انواع بیمه نامه را  به خود اختصاص داده است و از جمله بیمه های پر فروش این شرکت می توان به بیمه آتش سوزی ایران اشاره کرد. در واقع شرکت سهامی بیمه ایران از سال 1314 فعالیت بیمه ای خود را در زمینه فروش بیمه نامه  و ارائه خدمات مربوطه آغاز کرده است و پس از گذشت چندین سال پیشرو در صنعت بیمه مشغول خدمات رسانی به هم میهنان عزیز می باشد و تمامی بیمه نامه های درخواستی متقاضیان به صورت برنامه ریزی شده در شرکت سهامی بیمه ایران قابل ارائه می باشد.

موارد تاثیر گذار بر حق بیمه

هنگام خرید بیمه آتش سوزی مورد نیاز همانند سایر بیمه نامه ها بایستی به یک سری نکات کلیدی توجه کرد تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب خرید موفقی داشته باشیم و در صورت بروز خسارت با مشکل روبرو نشویم؛ در واقع در برای خرید بیمه آتش سوزی لازم است دقت کنیم که چه پوشش هایی را ضروری می بینیم و از اهمیت خرید آن های آگاه باشیم زیرا در هنگام بروز خسارت اگر خسارت وارده به علت پوشش خریداری نشده اتفاق بیافتد، شرکت سهامی بیمه ایران تعهدی در قبال بیمه گزار قرارداد و جبران خسارت وارده به اموال و دارایی ایشان نخواهد داشت.

مورد بعدی که در صورت خرید بیمه نامه از این شرکت مد نظر متقاضی خرید بیمه نامه می باشد میزان ارزش مورد بیمه است؛ لازم است با بررسی دقیق ارزش مورد بیمه، بیمه نامه خود را تنظیم نماییم زیرا در هنگام بروز خسارت در صورتی که ارزش بیمه شده کمتر از ارزش واقعی مورد بیمه باشد با توجه به قاعده نسبیت خسارت شخص پرداخت خواهد شد. نوع کاربری و ضریب بیمه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و لازم است ضریب اصلی شغل و کاربری مورد بیمه در بیمه نامه ثبت شود.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی ایران که جزو بیمه نامه های اموال در این شرکت شرکت محسوب می شود همانند یک پل پشت سری است که در صورت وقوع حادثه تحت پوشش بیمه نامه و ایجاد خسارت برای اموال و دارایی افراد، به ایشان کمک می کند دارایی خود را بازگردانده و سرمایه مورد بیمه را بازیات نماید؛ ایجاد درگاهی جهت خرید این بیمه نامه به صورت غیر حضوری از حمله امکان هایی است که وب سایت بیمه ایرانی برای کاربران خود و هموطنان گرامی فراهم کرده است و با توجه به کمبود وقت خرید آنلاین بیمه آتش سوزی کمک زیادی به هموطنان گرامی جهت مدیریت زمان نموده است.

وب سایت بیمه ایرانی

جهت ثبت نام بیمه آتش سوزی ایران و استفاده از خدمات این بیمه نامه ابتدا فرم انتهای مطلب را تکمیل نموده و با درج اطلاعات اولیه و شماره تماس در فرم مربوطه مسیر ارتباطی کارشناسان ما با شما فراهم خواهد شد؛ بلافاصله پس از دریافت فرم ثبت نام اولیه توسط کارشناس مربوط به این رشته ارتباط ما با شما جهت هماهنگی اولیه برای کارشناسی محل مورد بیمه ( در صورت لزوم) برقرار خواهد شد و پس از طی مراحل ذکر شده بیمه نامه درخواستی شما صادر می شود.

جهت ثبت نام به فرم زیر مراجعه کنید.

برای استعلام و مشاوره بیمه آتش سوزی “کلیک کنید”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =