بیمه ایران آریا شهر

بیمه ایران آریا شهر

جهت تسهیل کار هموطنان گرامی و دسترسی راحت به شعب و نمایندگی های بیمه ایران، شرکت سهامی بیمه ایران با ارائه برنامه منظم به همکاران خود در واحد صدور در تلاش است به این مورد رسیدگی نماید؛ و با توجه به اعتماد هموطنان محترم به برند بیمه ای شرکت سهامی به علت ارائه خدمات شایسته و قدمت این شرکت سهامی این جایگذاری دفاتر و نمایندگی های متعدد و دسترسی راحت به آن صورت گرفته است؛ بنابراین متقاضیان عزیز ساکن در محدوده آریاشهر (صادقیه تهران) می توانند جهت دریافت خدمات حضوری بیمه ایران آریا شهر با ما همراه باشند.

خدمات بیمه ایران نمایندگی زاهدی نیا

در نمایندگی بیمه ایران آریاشهر واقع در منطقه فلکه دوم صادقیه با احترام به حقوق هموطنان محترم تمامی خدمات بیمه ای ازجمله صدور بیمه نامه شخص ثالث، بیمه های بدنه اتومبیل، استعلام بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی و انواع بیمه مسئولیت، بیمه های تکمیلی گروهی و خدمات صدور بیمه عمر و پس انداز به صورت تخصصی ارائه می گردد. هموطنان گرامی این امکان را خواهند داشت این خدمات را به صورت حضوری یا غیر حضوری دریافت نمایند.

برای استعلام بیمه شخص ثالث کلیک کنید…

کلیک کنید

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث

علی رغم تایید قانون عدم لزوم دریافت سند بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری توسط بیمه مرکزی، در اغلب مراکز تعویض پلاک و برخی اداره جات دولتی یا غیر دولتی ارائه گزارش استعلام بیمه نامه خودرو مورد استفاده بسیار ضروری است، به همین دلیل لازم است دسترسی افراد به دریافت استعلام بیمه نامه خریداری شده فراهم شود، همراهان عزیز می توانند این خدمات را بدون اتلاف وقت در نماینگی بیمه ایران آریاشهر (زاهدی نیا) دریافت نمایند و یا نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث خود اقدام نمایند.

بیمه بدنه خودرو، بیمه ایران آریاشهر

به علت افزایش روز افزون قیمت خودرو ها و ضرورت ایجاد اطمینان خاطر جهت حفظ سرمایه مربوطه، بیمه های بدنه خودرو طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. گاهی پیش می آید به علت بروز حادثه ای غیر منتظره سرمایه زندگی ما به دست باد سپرده می شود، و تامین مجدد آن بدون داشتن پشتوانه و حامی مالی اغلب غیر ممکن می شود. به همین دلیل شرکت سهامی بیمه ایران در جهت حمایتگری هموطنان خود بیمه بدنه خودرو را به متقاضیان خود ارائه نموده است تا در مواقع بحران بتوانند پشتیبان مالکین محترم خودروها باشند؛ جهت خرید فوری این بیمه نامه می توانید با همکاران ما در وب سایت بیمه ایرانی تماس حاصل فرمایید.

بیمه ایران کد 20853

بیمه ایران کد 20853

مرکز تخصصی فروش بیمه عمر و پس انداز

از این حیث که مشاوره و صدور بیمه نامه های عمر و پس انداز نیاز به تخصص واقعی دارد و بایستی به نوعی تنظیم شود که پاسخگوی نیاز افراد جهت تامین نیاز مادی بیمه گزاران ( متقاضی) در طول عمر ایشان باشد، بنابراین لازم است برای مرتبط شدن با شخصی که در این زمینه تخصص واقعی دارد و قبل از صدور بیمه نامه مزایا و معایب بیمه نامه را با توجه به نیاز متقاضی بسنجد، نهایت تلاشمان را به کار گیریم و پس از تحقیقات مربوطه اقدام به خرید بیمه نامه خود نماییم؛ پیشنهاد ما به هموطنان محترم مراجعه به نمایندگی بیمه ایران آریا شهر ، نمایندگی زاهدی نیا می باشد.

ساعت کاری

همکاران ما در بخش صدور بیمه نامه در منطقه آریا شهر از ساعت روزانه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمت به هموطنان محترم خواهند بود، بنابراین شما می توانید جهت دریافت خدمات حضوری بعد از جست و جوی بهترین نمایندگی بیمه ایران آریاشهر به آدرس درج شده در انتهای مطلب مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =