بیمه ایران کد 20853

بیمه ایران کد 20853

این روزها با وجود مشغله های فراوان که توامان روزمره افراد را در برگرفته است مسئولیت همکاران ما نیز برای ارائه خدمات غیر حضوری به هموطنان عزیز بیشتر از قبل مشهود است. بنابراین بزرگترین رسالت وب سایت بیمه ایرانی به هموطنان گرامی در این زمینه کمک به ذخیره وقت ایشان می باشد. شما می توانید در مواقع ضروری با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی صدور انواع بیمه نامه های مربوط به شرکت سهامی بیمه ایران صادقیه را جستجو نمایید و از طریق پل های ارتباطی ما و شماره تماس های درج شده در انتهای مطلب جهت دریافت خدمات بیمه ایران در محل اقدام فرمایید.

021-44079205 مشاوره آنلاین بیمه نامه

نحوه ارائه خدمات

همکاران ما در واحد مشاوره و صدور به صورت یکپارچه در طول هفته در تلاش می باشند خدمات مورد نیاز هموطنان محترم را ارائه نمایند به این صورت که با ثبت اولیه اطلاعات خود و درج اطلاعات شخصی و شماره تماس ارتباطی خود راه ارتباط را با برای همکاران ما در بخش مشاوره باز نموده و پس از دریافت مشاوره مربوطه نسبت به صدور بیمه نامه مورد نیاز شما اقدام خواهد شد، البته برای متقاضیان حضوری جهت مراجعه به واحد صدور بیمه ایران صادقیه نیز خدمات مورد نیاز در نظر گرفته شده است و همشهریان عزیز ساکن در منطقه می توانند با مراجعه به آدرس ما که در انتهای مطلب درج شده است خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

خرید بیمه نامه شخص ثالث

یکی از بزرگترین مسئولیت های مالکین وسایل نقلیه خرید بیمه شخص ثالث می باشد، در واقع این بیمه نامه به عنوان یک نوع بیمه نامه مسئولیت عمل میکند و در صورت بروز خسارت جرحی جانی و مالی به شخص ثالث و یا سرنشینان خودرو خود، خسارت وارده از محل بیمه شخص ثالث قابل جبران می باشد؛ بیمه ایران صادقیه نمایندگی زاهدی نیا کد 20853 این خدمات را به صورت حضوری و غیر حضوری به هموطنان محترم ارائه می نماید و در صورت لزوم به مراجعه حضوری می توانید به آدرس ما واقع در انتهای مطلب مراجعه فرمایید، د غیر اینصورت می توانید از طریق سایر پل های ارتباطی ما خرید خود را انجام دهید.

خرید بیمه بدنه بیمه ایران صادقیه

در مرحله اول لزوم خرید بیمه بدنه به صورت مراجعه حضوری بر هیچکس پوشیده نیست؛ اما اغلب به علت مشغله کاری فراوان امکان مراجعه به کارشناس صدور بیمه نامه امکان پذیر نیست به همین دلیل انجام آن به تعویق خواهد افتاد، به همین منظور همکاران ما در واحد صدور سعی دارند در جهت تسهیل خرید همشهریان عزیز خدمات مربوطه را ارائه نمایند و با مراجعه کارشناس مربوطه به آدرس شخصی بیمه گذار و متقاضی خرید بیمه نامه، بیمه نامه بدنه مربوطه فعال خواهد شد؛ بنابراین همشهریان گرامی می توانند خرید انواع بیمه نامه خود را به صورت حضوری و غیر حضوری از نمایندگی بیمه ایران صادقیه را به ما بسپارند.

نحوه خرید بیمه نامه از وب سایت بیمه ایرانی

اگر دنبال نزدیکترین بیمه ایران صادقیه هستید وب سایت بیمه ایرانی بهترین گزینه ای است که می تواند به نیاز شما رسیدگی کند. با تکمیل فرم مربوطه و درج شماره تماس شخصی خود فرصت ارائه خدمات را برای همکاران ما فراهم خواهید نمود. و ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =