بیمه عمر کودکان

بیمه عمر کودکان

همه والدینی که دغدغه ایجاد آینده ای امن مالی برای فرزندانشان دارند یا حداقل قصد دارند به آن ها ساختن این آینده امن را آموزش دهند خود حرفی برای گفتن دارند که انگیزشان برای تامین یا کمک به تامین پس انداز ضروری و مورد نیاز کودکانشان در دوره جوانی و نوجوتنی می باشد؛ یکی از کم دردسر ترین را های آن، بیمه عمر کودکان می باشد بنابراین اگر با این موضوع که بیمه نامه های همیشه و در سخت ترین شرایط راه گشای افراد هستند، با من هم نظر هستید وب سایت بیمه ایرانی را دنبال کنید.

بیمه عمر کودکان و کاربرد آن

ممکن است از خودتان بپرسید اصلا بیمه عمر کودکان چیست؟ چه کاربردی برای کودک من دارد؟ و مزایای خرید آن برای ایشان چیست و چه زمانی می تواند از آن استفاده کند؟ بیمه عمر کودکان پس اندازی است که در طول دوره کودکی و رشد فرزندمان از او حمایت خواهد نمود؛ ابتدا لازم است شرایط بیمه نامه را بررسی نموده و پس از آن با توجه به نیاز اقتصادی خود و فرزندانمان اقدام به خرید بیمه نامه کنیم.

سوالات پرتکرار بیمه کودکان

  • قرداد بیمه کودکان چند ساله است؟
  • آیا امکان دریافت حقوق و بازنشستگی در بیمه کودکان فراهم است؟
  • حق بیمه در بیمه کودکان چه میزان است؟
  • بیمه نامه کودکان چه مزایایی برای فرزندمان دارد؟
  • میزان دریافتی فرزندم در پایان قرارداد چه میزان است؟

مزایا خرید بیمه عمر کودکان

طبیعی است هر گاه کالا یا خدماتی را خریداری میکنیم در ابتدا مزایا و معایب آن را بررسی کنیم. بزرگترین مزیت این بیمه نامه موضوع حمایت گری مالی از کودکان در بازه های زمانی مختلف زندگی می باشد به این معنا که با خرید بیمه عمر کودکان می توانید جهت ایجاد پس انداز مطمئن و در دسترس، تامین هزینه خرید مسکن، پرداخت هزینه های ازدواج، تولد نخستین فرزند، ایجاد کسب و کار و همچنین هزینه های دلخواه دئیگر از حمایت این بیمه نامه بهره مند شوید.

به این ترتیب موارد فوق الذکر را  می توان به عنوان کلیدی ترین و مهمترین مزایای بیمه نامه ورد نظر برشمرد.

سود ها

در بیمه عمر کودکان و تمامی بیمه نامه های ارائه شده دیگر توسط شرکت سهامی بیمه ایران هر ساله مبالغ مشخصی با توجه به میزان پرداختی به عنوان سود تضمین شده و سود پیشبینی شده به دارندگان این بیمه نامه تعلق خواهد گرفت، که در تعرف سود تضمین شده می توان گفت این سود، قطعی بیمه نامه است و توسط بیمه مرکزی تعیین می گردد و شرکت سهامی بیمه ایران و سایر شرکت های بیمه ای هیچگونه دخالتی در تعیین آن ندارند و همچنین در رابطه با تعرف سود پیشبینی باید گفت سودی است که بر اساس عملکرد سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران به دارندگان انواع بیمه نامه عمر و پس انداز پرداخت خواهد شد و مازاد بر سود تضمین شده می باشد.

محاسبه مبلغ دریافتی

مبلغ ارزش بازخریدی در بیمه های عمر و پس انداز با توجه به میزان پرداختی بیمه گزاران محاسبه می گردد، میزان مبلغ پس انداز به هیچ نحوی توسط شرکت سهامی بیمه ایران تعیین نمی گردد و تمامی دسترسی های مربوط به انتخاب مبلغ حق بیمه تحت اختیار بیمه گزار ( متقاضی خرید بیمه نامه) می باشد؛ بنابراین این میزان پرداختی ارتباط مستقیمی با مبلغ ارزش بازخریدی خواهد داشت و بر اساس آن ارزش بازخریدی طبق جدول به بیمه گزاران تسلیم خواهد شد.

شایان ذکر است امکان دسترسی به موجودی حساب به صورت وام نیز برای دارندگان بیمه نامه فراهم است و در صورتی که بیمه گزاران بیمه عمر کودکان در طول مدت بیمه نامه از خرید خود منصرف شوند می توانند زودتر از موعد قرارداد خود را بازخرید نمایند و هیچ گونه محدودتی متوجه شان نیست.

سن بیمه شده

بسیاری از والدین قبل از خرید بیمه عمر کودکان لاجرم با این سوال مواجه خواهند شد، بنابراین در پاسخ به سوال این عزیزان بایستی بگوییم خرید بیمه عمر و پس انداز کودکان از بدو تولد، البته به شرط ارائه گواهی سلامت توسط پزشک متخصص کودکان زیر یک سال و ارائه گواهی سلامت برای کودکان یک تا هفت ساله توسط پزشک عمومی ضرورت دارد و پس از آن کودکان دارای سن هفت ساله به بالا می توانند این بیمه نامه را بدون الزام به ارائه مدارک پزشکی فوق الذکر دریافت نمایند و از خدمات آن در طول دوره زندگی بهره شوند.

بیمه کودک و نوجوان

بیمه کودک و نوجوان

مدت بیمه نامه

در بیمه های عمر و پس انداز که بیمه عمر کودکان یکی از رشته های بیمه ای پر مخاطب همین مجموعه است انتخاب مدت زمان قرارداد بر عهده خود متقاضی است و شرکت سهامی بیمه ایران دخالتی در تعیین مدت زمان قرارداد نخواهد داشت، یعنی ممکن است یک فرد با توجه به اولویت بندی و شرایط خود سنوات بیمه نامه خود را تعیین خواهد نمود؛ بنابراین بیمه گزاران و متقاضیان محترم دسترسی دارند تا هر بازه زمانی که با شرایط ایشان سازگاری دارد را به عنوان مدت زمان بیمه نامه انتخاب نمایند.

ملغ حق بیمه

میزان مبلغ پرداختی در بیمه عمر کودکان نیز همانند مدت زمان قرارداد کاملا اختیاری است و حداقل یا سقف پرداختی مشخصی برای آنها تعیین نشده است، یعنی متقاضی می تواند با توجه به شرایط اقتصادی خود میزان مبلغ حق بیمه را تعیین نماید و اقساط بیمه نامه خود را به دلخواه به صورت ماهیانه، سه ماه یکبار، شش ماه یکبار یا سالیانه پرداخت نماید.لازم به ذکر است در صورت لزوم نیز می توانید مبلغ حق بیمه پرداختی مورد نظر خود را در ابتدای سال مالی بیمه نامه تغییر داده و نسبت به کاهش یا افزایش آن اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =