همراهان گرامی سلام، امروزه با توجه به افزایش نیاز مالی جامعه و همچنین دغدغه افراد در رابطه دوران بازنشستگی اهمیت شرکت های بیمه زیادتر شده است. بیمه بازنشستگی شرکت سهامی بیمه ایران خدمات ویژه ای برای دوران بازنشستگی ارائه میکند وهموطنان گرامی میتوانند بدون محدودیت سنی نسبت به خرید این بیمه نامه اقادام نمایند و از خدمات آن برخوردار شوند. در ادامه خدمات بیمه عمر و بازنشستگی را به صورت دقیق برسی خواهیمک کرد.

بیمه عمر و بازنشستگی ایران

ثبت نام بیمه عمر و بازنشستگی

ثبت نام بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه بازنشستگی شرکت سهامی بیمه ایران خدمات مختلفی را در زمینه بیمه عمر و بازنشستگی ارائه میکند و هر شخص با توجه به شرایط سنی و شغلی واقتصادی خود میتوانند مبالغی را تحت عنوان حق بیمه به حسابی که به نام وی در بیمه ایران باز شده است واریز نماید و از مزایای این شرکت برخوردار شود.

حق بیمه

حق بیمه در بیمه نامه عمرو بازنشستگی توسط بیمه شدگان انتخاب میشود و هر هر شخص میتواند با توجه به شرایط سنی و اقتصادی خود این مبالغ را انتخاب نماید و در رابطه با روش های پرداخت این بیمه نامه لازم به ذکر است که افراد میتوانند به صورت ماهیانه، سه ماه یکبار، شش ماه یکبار یا سالیانه مبالغ مورد نظر را پرداخت نماید. لازم به ذکر است که حق بیمه در بیمه عمر و بازنشستگی جزو اصلی ترین نکات در میزان بازنشستگی هر شخص میباشد و بیمه شوندگان در این رابطه باید وسواس زیادی به خرج دهند.

مدت زمان قرارداد

بخشی بعدی در زمینه بیمه عمر و بازنشستگی مدت زمان قرارداد میباشد که در این رابطه نیز با توجه به شرایط سنی افراد و همچنین میزان پرداختی وی مدت زمان قرارداد انتخاب میشود. مدت زمان قرارداد با مشورت گروه ما و تصمیم گیری نهایی توسط بیمه شدگان انتخاب میود و این مورد نیاز با توجه به درخواست بیمه گزاران انتخاب میشود و ما به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود.

مزایا و پوشش های بیمه نامه

پوشش ها و خدمات بیمه نامه به دو بخش مزایا و پوشش های سرمایه گذاری و همچنین مزایا و خدمات بیمه ای تقسم بندی میشوند که هر کدام از این پوشش ها بر اساس میزان حق بیمه پرداختی بیمه شونده متفاوت میباشد که در ادامه به آنها میپردازیم.

 مزایای سرمایه گذاری

  •  مستمری مادام العمر در پایان مدت بیمه نامه
  • دریافت سرمایه به صورت یکجا در پایان مدت بیمه نامه
  • تغیر دادن حق بیمه در میان  مدت قرارداد
  • برداشت از اندوخته بیمه نامه قبل از پایان تاریخ سر رسید بیمه نامه
  • وام از محل اندوخته بعد از سال دوم قرارداد
  • واریز سود تضمین شده و مشارکت در منافع به حساب بیمه شوندگان
  • و…

پوشش های بیمه ای

  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه برای بیمارستان
  • غرامت فوت عادی بیمه نامه
  • فوت حادثی ارائه شده در بیمه نامه
  • از کار افتادگی جزئی و کامل
  • هزینه پوشش امراض خاص(سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن، جراحی قلب باز)
  • سرطان

سود بیمه نامه

سود در بیمه های عمر وبازنشستگی به دو بخش سود تضمین شده بیمه نامه و همچنین سود پیشبینی یا همان مشارکت در منافع تقسیم بندی مشود، که سود تضمینی بیمه نامه توسط بیمه مرکزی به شرکت های بیمه اعلام میگردد و در بیمه های عمر و بازنشستگی منظور میگردد.

در رابطه با سود پیشبینی بیمه نامه که میزان آن بستگی به عملکرد شرکت های بیمه برای هر سال متفاوت است و میزان سود پیشبینی تحقق یافته توسط بیمه ایران اعلام میگردد.

انواع بازنشستگی در بیمه های عمر

شرکت سهامی بیمه ایران انواع بازنشستگی با توجه به نیاز بیمه شوندگان بعد از پایان مدت قرارداد بیمه نامه ارائه میکند، که از جمله دریافت مستمری قطعی و مادام العمر، مستمری مدت معین تقسیم بندی میشوند و بیمه شوندگان میتوانند در پایان مدت بیمه نامه با توجه به شرایط دوران بازنشستگی نوع بازنشستگی خود را انتخاب نمایند.

روش پرداخت حق بیمه

روش پرداخت حق بیمه

روش های مختلفی بیمه ایران در زمینه پرداخت های حق بیمه وجود دارد در همین رابطه بیمه شوندگان میتوانند حق بیمه های خود را به صورت ماهیانه، سه ماه یکبار، شش ماه یکبار، یا سالیانه به حساب خود واریز نمایند.

 پرداخت اینترنتی نیز برای بیمه نامه وجود دارد که بیمه شوندگان میتوانند از طریق درگاه وبسایت بیمه ایران یا برنامه پرطرفدار آپ نیز حق بیمه های خود را پرداخت نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

همراهان گرامی میتوانند به تکمیل فرم زیر نسبت به ثبت نام اولیه بیمه عمر و بازنشستگی اقدام نمایند و مدارک مورد نیاز نیز اطلاعات شناسایی متقاضی میباشد. بعد از تکمیل کردن فرم کارشناسان و مشاوره وب سایت بیمه ایرانی با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به شرایط شما بهترین بیمه نامه، مدت قرارداد و همچنین مبلغ پس انداز را به شما پیشنهاد خواهند داد.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =