شرایط بیمه بازنشستگی

شرایط بیمه بازنشستگی

دریافت و تامین امنیت مالی در زمان بازنشستگی ضروری ترین امکانی است که یک فرد بایستی برای خود فراهم کند. با تامین و ایجاد این امنیت مالی احتمالا میشود زندگی راحت تری را تجربه کرد، در صورتی که شخص در ارگان خاصی مشغول به فعالیت باشد احتمالا یک درآمد نسبی از محل شغل خود در دوره بازنشستگی دریافت میکند؛ اما اگر اینطور نباشد، لازم است آینده مآبانه تر به این امر رسیدگی شود. با بررسی شرایط بیمه بازنشستگی،  شرکت سهامی بیمه ایران در این موقعیت همراه شما خواهد بود تا بتوانید رفاه بیشتری را تجربه کنید.

بیمه عمر و پس انداز، بازنشستگی بیمه ایران

شرکت سهامی بیمه ایران برای حمایت از تمامی اقشار جامعه اقدام به ارائه خدمات مربوط به بازنشستگی، در قالب بیمه عمر و پس انداز نموده است. بیمه عمر و پس انداز اندوخته ای است که طبق چارت و برنامه ریزی متقاضی صدور بیمه نامه حق بیمه مربوطه را به صورت سالیانه، ماهیانه و یا چند ماه یکبار از بیمه گزار دریافت میکند و در پایان قرارداد سرمایه تجمیع شده را به صورت یکجا و یا مستمری ماهیانه (مطابق انتخاب بیمه گزار و متقاضی خربید بیمه نامه) به ایشان تسلیم می نماید. با بررسی شرایط بیمه بازنشستگی شرکت سهامی بیمه ایران بیمه نامه مورد نیاز خود را بیابید.

قدم اول برای دریافت بیمه بازنشستگی

 برای دریافت بیمه بازنشستگی ابتدا لازم است شرایط خود را مشخص نماییم، در واقع این سوال مطرح است، هدف ما از خرید این بیمه نامه چیست؟ در شرایطی که این مهم برای ما واضح شود احتمالا انتخاب مناسب تری خواهیم داشت. به طور مثال دقت در انتخاب میزان مبلغی که قصد داریم سرمایه گزاری کنیم و تصور مبلغ و میزان حقوق و مستمری که در زمان بازنشستگی به آن نیاز داریم، همچنین بررسی و پشتیبانی سالانه از موارد ذکر شده در حین قرارداد مهم ترین اصل در ایجاد و پیش برد یک بیمه نامه موفق است.

شرایط سنی برای دریافت بیمه بازنشستگی

یکی از سوالات پرتکرار در بررسی شرایط بیمه بازنشستگی بحث شرایط سنی در ایجاد این بیمه نامه است. برای صدور بیمه عمر و پس انداز در شرکت سهامی بیمه ایران افراد از بدو تولد تا سن 106 سالگی میتوانند این بیمه نامه را خریداری نمایند و محدودیت سنی برای خرید آن مطرح نیست. اما برای دریافت حقوق و مستمری، در صورتی که شخص بخواهد اندوخته خود را به صورت ماهیانه دریافت نماید؛ لازم است به سن 50 سالگی رسیده باشد و قبل از آن امکان دریافت اندوخته به صورت حقوق و مستمری بازنشستگی فراهم نیست و افراد فقط میتوانند سرمایه خود را به صورت یکجا دریافت نمایند.

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی

محاسبه میزان حقوق بازنشستگی، طبیعتا ارتباط مستقیمی با مبلغ اندوخته بیمه نامه دارد. در واقع میزان حقوق و مستمری بازنشستگی بر اساس موجودی بیمه نامه و میزان مبلغی که در طول مدن بیمه نامه تجمیع شده مشخص میگردد؛ به همین دلیل دقت در به روز رسانی قرارداد بر اسا تورم سالیانه خواهد بود.

خرید و ثبت نام بیمه نامه

برای ثبت نام بیمه نامه ابتدا لازم است فرم درج شده در انتهای مطلب را تکمیل نمایید، پس از آن فرم ثبت نام اولیه به کارشناسان ما ارسال و جهت تکمیل اطلاعات با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت تایید بیمه نامه مورد نظر تولید و ارسال خواهد شد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =