شرکت سهامی بیمه ایران در زمینه رشته های مختلف بیمه ای خدمات مختلفی را ارائه میکند، یکی از از رشته ها بیمه عمر و سرمایه گذاری است. همیشه سوالات مختلفی از گروه ما پرسیده میشود که شرایط بیمه عمر ایران چگونه است؟ مدت زمان قراداد به چه صورت است؟ حتی پرسیده میشود که چه مبالغی را باید برای این بیمه نامه پچرداخت کنی؟؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بیمه عمر ایران بپردازیم او از همه جهات این بیمه نامه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

معری بیمه عمر ایران

معری بیمه عمر ایران

معرفی بیمه عمر ایران

معرفی بیمه عمر ایران را از جهات مختلف میتوان تعریف کرد، اما به زبان ساده بیمه عمر ایران پس اندازی تضمینی است که در کنر پوشش های بیمه ای قابل توجهی را ارائه میکند. هر شخص میتواند با توجه به شرایط اقتصادی و مالی خود مبالغی را تحت عنوان حق بیمه به حساب بیمه ای خود که توسط بیمه ایران باز شده است به صورت ماهیانه، سه ماه یکبار، شش ماه یکبار، یا سالیانه واریز نماید و از خدمات این شرکت برخوردار شود.

تعاریف مهم بیمه نامه

بیمه گر: شرکت سهامی بیمه ایران است که خدماتی را در چهارچوب بیمه نامه به هموطنان ارائه میکند.

بیمه گزار: شخصی حقوقی که به واسطه و درخواست آن بیمه نامه را خریداری میکند.

مدت بیمه: مدت زمان قرارداد بیمه نامه است که توسط بیمه گزار انتخاب میشود.

حق بیمه: وجهی است که در ازای خدمات و مزایا به شرکت سهامی بیمه ایران پرداخت میشود.

ذینفع( استفاده کننده): استفاده کننده بیمه نامه توسط بیمه گزار انتخاب میشود که در صورت فوت وی تمامی مزایا به ایشان ارائه میگردد.

مزایا بیمه نامه

در رابطه با معرفی بیمه نامه عمر ایران یکی از مهترین بخش های مزایای است که شرکت سهامی بیمه ایران به بیمه گزاران خود ارائه میکند. در همین رابطه مزایای بیمه نامه عمر ایران را به دو بخش خدمات سرمایه گذاری و پوشش های تکمیلی بیمه ای تقسیم بندی کرده ایم و هر کدام را به صورت جداگانه مورد برسی قرار میدهیم.

خدمات سرمایه گذاری

  • انتخاب مبالغ پس انداز توسط بیمه گزار
  • امکان برداشت از محل اندوخته در میان مدت قرارداد
  • افزایش یا کاهش مبالغ پس انداز در سر رسید سال مالی
  • دریافت وام از محل اندوخته بیمه نامه بعد از سال دوم قرارداد
  • مزایای سود تضمینی بیمه نامه و مشارکت در سود پیش بینی
  • و…

پوشش های تکمیلی بیمه عمر

  • غرامت سرمایه فوت عادی
  • سرمایه فوت ناشی از حادثه
  • هزینه پزشکی ناشی از حادثه برای بیمارستان
  • از کار افتادگی جزئی و کامل بیمه نامه
  • هزینه امراض اص شامل: جراحی قلب باز، سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن
  • سرطان
میزان پوشش های بیمه ای

پوشش های بیمه ای در بیمه نامه با توجه به حق بیمه هر شخص محاسبه میگردد، در نتیجه حق بیمه واریزی بیمه نامه هر شخص رابطه مستقیمی با میزان پوشش های دریافتی بیمه نامه دارد.

مدت زمان قرارداد

نکته بعدی در معرفی بیمه نامه عمر ایران مدت زمان قرارداد میباشد در همین رابطه این نکته قابل ذکر است که مدت زمان قرارداد با توجه به شرایط اقتصادی و سن شخص محسابه میگردد و بیمه گزار مترم مدت زمان قرارداد خود را انتخاب مینماید.

نکته مهم در انتخاب مدت زمان قرارداد این استت که با توجه به اینکه شرکت های بیمه بعد اسال 10 قرارداد سود مشارکت در منافع پرداخت میکنند بهتر است همراهان گرامی حتی المقدور مدت زمان بالاب10 سابل را انتخاب نمایند.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران

حق بیمه

حق بیمه در بیمه عمر ایران نیز با توجه به شرایط اقتادی افراد انتخاب میگردد و یکی از مزایای مهم این بیمه نامه است. بیمه گزار محترم میتواند با در نظر گرفتن نیاز های خود و پوشش های مورد درخواست حق بیمه بیمه نامه خود را انتخاب نماید. نکته مهم در رابطه با حق بیمه در بیمه عمر ایران این است که میزان حق بیمه در سرمایه گذاری هر شخص تاثیرات مستقیمی دارد و در رابطه با انتخاب حق بیمه با توجه شرایط هر شخص کارشناسان و گروه ما آماده ارائه میاوره رایگان به شما همراه گرامی میباشند.

پوشش از کار افتادگی کامل

یکی از مزیت های مهم بیمه نامه عمر ایران که مورد توجه اکثر بیمه گزاران این شرکت میباشد پوشش از کار افتادگی کامل در این بیمه نامه است پوشش از کارافتادگی کامل در بیمه عمر ایران به این معنی است که در صورت که بیمه شده قرارداد به صورت کامل از کار افتاده شود به عنوان مثال فلج شود بیمه ایران حق بیمه واریزی توسط وی را به جای ایشان به حساب پس انداز وی ریخته و ماهیانه تا سه برابر حق بیمه پرداختی به ایشان حقوقو از کار افتادگی پرداخت میکند.

آورده اولیه بیمه نامه

معرفی بیمه عمر ایران بخش های مختلفی دارد که یکی از این بخش های بیمه نامه آورده اولیه در این بیمه نامه میباشد.  بیمه گزارانی که میخواهد در میان و پایان قرارداد بیمه نامه خود سرمایه خود را افزایش دهند میتوانند مبالغی را تحت عنوان آورده اولیه به بیمه نامه خود اضافه کرده و میزان سرمایه خود را افزایش دهند. (نکته خیلی مهم در رابطه با آورده اولیه در بیمه عمر ایران این است که کاملا اختیاری بوده و توسط بیمه گزاران انتخاب میشود)

ثبت نام بیمه نامه

در رابطه با ثبت نام بیمه عمر ایران نیز شما همراه گرامی میتوانید به صورت آنلاین یا حضوری نسبت به ثبت نام اولیه این بیمه نامه اقدام نمایید.

در این محتوا سعی کردیم اطلاعات و چهار چوب اولیه بیمه عمر ایران را با شما به اشتراک گزاشته تا بهترین تصمیم را برای آینده خود و خانواده بگیرید.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =