طبیعی است که اضطراب ابتلا به بیماری های خاص و تامین هزینه های درمان آن همیشه یکی از دغدغه های ذهنی اشخاص باشد، در همین راستا این افراد همیشه پس از پیش بینی رویارویی با مشکلات مربوط به ابتلا به بیماری های خاص به دنبال راه حلی برای مقابله با این مشکلات هستند. یکی از این راهکارها ایجاد پس اندازی مطمئن می باشد اما گاهی تنها پس انداز، راه گشای افراد در این مسیر نمی باشد؛ پیشنهاد ما به شما همراهان گرامی ایجاد پس اندازی است که به افراد کمک میکند تا در کنار آن از مزایای دیگر همچون پوشش های بیمه ای بهره مند شوید یعنی در کنار ایجاد پس اندازی مطمئن ریسک های ابتلا به امراض خاص را بر عهده شرکت سهامی بیمه ایران بگذارید؛ و در صورت ابتلا به بیماری های خاص می توانید از پوشش امراض خاص در بیمه عمر استفاده نمایید.

بیمه عمر و پس انداز و پوشش های آن

اگر بخواهیم یکی از جامع ترین و کامل ترین بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه را برای مواقع بحران با دارا بودن پس اندازی مطمئن معرفی نماییم قطعا باید به بیمه عمر و پس انداز اشاره کنیم.

بیمه عمر و پس انداز شرکت سهامی بیمه ایران علاوه بر ارائه پوشش امراض خاص با ارائه برنامه ریزی مشخص مطابق با درخواست بیمه گزار و عینا طبق شرایط اختصاصی خود شخص، این امکان را فراهم نموده تا افراد بتوانند پس اندازی مطمئن برای خود یا خانواده شان ایجاد کنند و در کنار آن از مزایای اختصاصی این بیمه نامه بهره مند شوند.

پوشش امراض خاص در بیمه عمر ایران

به دلیل جایگاه ویژه ای که شرکت سهامی بیمه ایران در بین مردم دارد و همینطور به خاطر خدمات ویژه ای که این شرکت به هموطنان عزیز ارائه میکند و این خدمات در هیچ یک از رشته های بیمه ای دیگر با این کیفیت ارائه نمی شود، روزانه تعداد زیادی از هموطنان به جمع کاربران و خریداران خدمات بیمه ای این شرکت اضافه می شوند؛ در واقع دلیل اصلی این قدمت و افتخار ارائه خدمات تخصصی ویژه به هموطنان محترم است.

پوشش امراض خاص در بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران یکی از خدمات کاربردی این شرکت می باشد شما می توانید با خرید بیمه عمر و پس انداز از شرکت ما و با پیش بینی مسائل این چنینی این خدمات را برای خود و خانواده تان فراهم نمایید تا در صورت بروز بیماری های خاص تحت حمایت این شرکت قرار گیرید.

بیماری های تحت پوشش

مطابق با شرایط عمومی بیمه نامه عمر و پس انداز یک سری از بیماری های خاص تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرند که شاید در هیچ بیمه نامه دیگری با این کیفیت به هموطنان محترم ارائه نمی شوند، این پوشش ها عبارتند از: انواع سرطان ها، جراحی قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن، سکته قلبی و سکته مغزی

با خرید بیمه عمر و پس انداز و پرداخت حق بیمه مربوط به خرید پوشش های بیمه ای خاص می توانید از مزایای استفاده از این پوشش ها در صورت ابتلا به بیماری های خاص استفاده نمایید و در صورت ابتلا به بیماری های ذکر شده تحت حمایت شرکت سهامی بیمه ایران قرار گیرید.

انواع بیمه عمر

معمولا افراد در هنگام خرید بیمه نامه عمر و پس انداز به این فکر می کنند چه بیمه نامه ای مناسب شرایط شخص شان است به همین دلیل شرکت سهامی بیمه ایران نیز طرح های متفاوتی برای بیمه نامه های مورد نیاز اشخاص ارائه نموده است، البته نکته اساسی در این بیمه نامه ها این است که در بعضی موارد ضروری وجه مشترکی دارند که در هر بیمه نامه ای که خریداری کنند، بتوانند از مزایای آن بیمه نامه از جمله؛ پوشش امراض خاص در بیمه عمر و امکان پس انداز در آن استفاده نمایند. این پوشش ها در همه بیمه نامه های ارائه می شوند و افراد می توانند به صورت یکسان از آن استفاده نمایند.

به عنوان مثال بیمه عمر طرح سپاس مخصوص افرادی است که هدف اولیه شان از خرید این بیمه نامه دریافت مستمری بازنشستگی می باشد و یا بیمه عمر طرح مان اختصاص به افرادی دارد که هدف اصلی شان از خرید آن ایجاد یک پس انداز مستمر می باشد یا بیمه نامه عمر و جوانان مخصوص قشر کودک و نوجوان است.

نکته

پوشش های تکمیلی طرح های مختلف بیمه ای در تمامی بیمه های عمر و پس انداز ارائه میگردد و برای تمامی افراد دسترسی به استفاده از آن ها فراهم است.

مزایای خرید بیمه عمر

بحث ایجاد یک پس انداز مطمئن برای آینده و مقید بودن به آن همیشه یکی از دغدغه های مهم افراد بوده است، اگر بخواهیم از این دیدگاه به بیمه عمر و پس انداز نگاه کنیم باید بگوییم یکی از اصلی ترین مزایای خرید این بیمه نامه همین برنامه ریزی دقیق برای پس انداز پول های خوردی می باشد که برای موارد غیر ضروری در طول سال هزینه خواهند شد؛ از جمله مزایای خرید این بیمه نامه پوشش های بیمه ای هستند که در بیمه نامه های دیگر به این کیفیت ارائه نمی شوند که اصطلاحا با عنوان پوشش امراض خاص در بیمه عمر شناخته می شوند.

بیمه مسئولیت مراقبین

بیمه مسئولیت مراقبین

پوشش امراض خاص در بیمه عمر شامل چه بیماری هایی می شود؟

با استناد به گفته های قبلی برخی بیماری ها خاص در بیمه های عمر و پس انداز تحت پوشش قرار داده می شوند و از خدمات ویژه ای برخوردارند؛  منظور از امراض خاص در این بیمه نامه بیماری هایی است که معمولا هزینه درمان بالایی دارند و در صورت عدم توجه به آن ها و پیگیری به موقع درمان ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای شخص مبتلا شده به همراه داشته باشد.

از جمله این بیماری ها باید به بیماری سرطان،سکته قلبی، سکته مغزی؛ جراحی قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن اشاره کرد که امروزه مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده است، یکی از معضلات اساسی در صورت ابتلا به این بیماری ها هزینه های درمان آن است که شرکت سهامی بیمه ایران با ارائه پوشش های بیمه ای مربوطه امکان این را فراهم آورده تا از هموطنان گرامی حمایت نماید.

مشاوره تخصصی بیمه عمر

قبل از شروع هر کار یکی از هوشمندانه ترین کارها کسب اطلاعات تخصصی مربوط به آن از طریق متخصصین آن حرفه می باشد؛ هنگام خرید بیمه نامه عمر نیز پیدا کردن مشاوره حرفه ای فروش بیمه های عمر و پس انداز از جمله سخت ترین کارهاست، در همین راستا تیم ما در گروه وب سایت بیمه ایرانی در تلاش است با ارائه اطلاعات صحیح و تخصصی در زمینه بیمه های عمر و پس انداز به هموطنان عزیز خدمت نموده باشد؛ بنابراین قبل از ثبت نام این بیمه نامه لازم است با دریافت مشاوره حرفه ای بیمه نامه مورد نیاز خود را شناسایی نموده و سپس اقدام به ثبت نام این بیمه نامه نمایید.

نحوه ثبت نام بیمه عمر

وب سایت بیمه ایرانی با افتخار به عنوان یکی از حرفه ای ترین درگاه های فروش بیمه های عمر و پس انداز و دارای نمایندگی رسمی شرکت سهامی بیمه ایران، آماده ارائه خدمات تخصصی در رابطه با بیمه های عمر و پس انداز به هموطنان گرامی می باشد.

با تکمیل فرم ثبت نام اولیه و درج اطلاعات شخصی شما ارتباط شنا با همکاران ما در پشتیبانی وب سایت بیمه ایرانی بر قرار خواهد شد و پس از ارائه مشاوره تخصصی ویژه شما افتخار این را خواهیم داشت به شما هم میهنان گرامی خدمت رسانی نماییم.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =