بیمه ایران از دیدگاه مردم

بیمه ایران از دیدگاه مردم به عموان محبوبترین برند انتخاب شد.

در ششمین جشنوار ملی برند محبوب که از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 شهریور 1398 از طریق سایتirantopbrands.org و با حضور 3601 برند و با مشارکت بیش از 2 ملیون پانصد هزار نفر برگزار گردید و بیمه ایران در گروه بیمه و در هر سه گروه اعلام شده شامل بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و بیمه زندگی از سوی شرکت کنندگان به عنوان رتبه اول برند ایرانی و در رشته های مذکور بیمه آسیا در دو رشته بدنه و ثالث و بیمه پاسارگاد در بیمه زندگی حائز رتبه دوم گردید.

در این نطر سنجی از مدل مبتنی بر نظر سنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده شده تا ضمن ایجاد زمینه های مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =