شرکت سهامی بیمه ایران با ارائه خدمات مربوط به بیمه آتش سوزی و در ازای دریافت مبلغ حق بیمه مربوطه متعهد به جبران خسارت مالی ناشی از آتش سوزی، انفجار یا صاعقه که به اموال یا دارایی افراد شامل: منازل، کارخانه ها، کارگاه ها، انبار ها و یا موجودی آن ها وارد می شود است.

  با دریافت استعلام بیمه آتش سوزی مورد نیاز متوجه خواهیم شد مواردی که ذکر شد جزو پوشش های اصلی این بیمه نامه می باشند، همچنین این بیمه نامه پوشش هایی به عنوان پوشش های الحاقی و یا اضافی به کاربران ارائه می کند که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است.

محاسبه حق بیمه در بیمه آتش سوزی

حق بیمه در بیمه نامه های آتش سوزی علی الخصوص بیمه آتش سوزی مسکونی یکی از مواردی است که به علت مقرون به صرفه بودن و ارزان قیمت بودن آن در قبال پوشش های ارائه شده کمترین درگیری ذهنی را جهت تامین مبلغ حق بیمه برای بیمه گزاران ایجاد میکند در واقع مواردی که در محاسبه مبلغ حق بیمه در بیمه های آتش سوزی تاثیر دارد، پوشش های درخواستی بیمه نامه، سال ساخت ملک مورد بیمه، ارزش ساخت آن و همچنین متراژ مورد بیمه می باشد بنابراین با توجه به موارد ذکر شده مبلغ حق بیمه تعیین می شود؛ همکاران ما در وب سایت بیمه ایرانی آماده پاسخگویی در زمینه استعلام بیمه آتش سوزی و حق بیمه مربوطه و پوشش های ارائه شده این بیمه نامه می باشند.

بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده

یکی از بروزترین بیمه نامه های منازل مسکونی شهری بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده می باشد که شرکت سهامی بیمه ایران در جهت ارائه خدمات بیشتر به هموطنان گرامی اقدام به طراحی این بیمه نامه و وارد کردن آن به بازار بیمه ای نموده است. با یک جستجوی ساده و استعلام بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده متوجه خواهیم شد این بیمه نامه پوشش های تکمیلی به بیمه نامه آتش سوزی مسکونی اضافه نموده است که میتواند دغدغه و دلیل اصلی بسیاری از افراد برای خرید این بیمه نامه باشد، این پوشش ها عبارتند از:

  • غرامت فوت افرادی که در حادثه موارد تحت پوشش فوت کرده باشند.
  • اسکان موقت در صورت غیر قابل استفاده بودن منزل مورد حادثه
  • پوشش خسارت مالی وارده بر خودرو موجود در پارکینگ بیمه گزار

پوشش غرامت فوت و خسارت جانی در بیمه آتش سوزی

در هنگام خرید و استعلام بیمه آتش سوزی لازم است به این نکته توجه کرد که در این بیمه نامه فقط خسارت مالی تحت پوشش قرار می گیرد، مگر در یک مورد از بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران که همان بیمه نامه طرح حامی خانه و خانواده می باشد؛ یعنی در بیمه نامه های مسکونی معمولی، امکان صنعتی و غیرصنعتی پرداخت خسارت جانی جزو تعهدات بیمه نامه نمی باشد و بیمه گزاران گرامی در هنگام خرید این بیمه نامه بایستی به این نکته توجه نمایند.

برای دریافت خسارت احتمالی غرامت فوت در اماکن صنعتی و غیرصنعتی لازم است بیمه نامه مسئولیت خریداری شده و صاحبان منازل مسکونی نیز با خرید بیمه نامه آتش سوزی طرح حامی میتوانند این پوشش را برای خود فعال نموده و در صورت ضرورت از خدمات این بیمه نامه بهره مند شوند.

هزینه پزشکی و نقص عضو در بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی

در بین طرح های بیمه ای بیمه آتش سوزی ارائه شده در شرکت سهامی بیمه ایران طرح حامی خانه و خانواده تنها طرح بیمه آتش سوزی است که خسارات جانی مربوطه را تحت پوشش قرار می دهد و در هیچ یک از بیمه نامه های مربوط به آتش سوزی پوشش غرامت فوت و نقص عضو در نظر گرفته نشده است. در واقع در صورتی که به علت حوادث تحت پوشش در بیمه نامه طرح حامی نقص عضو و یا فوت صورت گیرد می توانید تحت حمایت این بیمه قرار گیرید.

جهت دریافت و تکمیل اطلاعات مربوطه و استعلام بیمه آتش سوزی مورد نیاز و آشنایی با شرایط اختصاصی و قوانین این بیمه نامه می توانید با همکاران ما در وب سایت بیمه ایرانی ارتباط برقرار نمایید.

مسئولیت مالی در قبال همسایگان

پوشش مسئولیت مالی در قبال همسایگان علاوه بر جبران خسارت در صورت بروز حادثه دغدغه ذهنی مسئولیت وارد نمودن خسارت به همسایگان ما را تحت حمایت قرار می دهد؛ یعنی این اطمینان خاطر را به افراد می دهد که در صورت ایجاد خسارت پشتیبان و حمایتگری دارد که بتواند مبلغ خسارت مالی وارده به همسایگان را جبران نماید.

با استعلام بیمه آتش سوزی مورد نیاز متوجه خواهید شد این پوشش بیمه ای در تمامی بیمه های آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران به دارندگان این بیمه نامه ارائه خواهد شد و می تواند از مزایای آن بهره مند شوند.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =