بیمه عمر و مزیت های بیمه نامه

بیمه عمر و مزیت های بیمه نامه

شاید دلیل اصلی عدم توجه به ضرورت خرید بیمه عمر و پس انداز نداشتن اطلاع کافی درباره این بیمه نامه نسبت به سایر بیمه نامه ها است، بنابراین لازم است هر فرد قبل از خرید بیمه نامه از خود این سوال را بپرسد که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد؟

با مطرح کردن این سوال قطعا ذهنتان در جستجوی یافتن پاسخی قانع کننده برای اعتماد به این بیمه نامه و شناخت آن خواهد بود؛ با ما همراه باشید تا با به چالش کشیدن ذهنمان و مطرح کردن نیاز خود از خرید این بیمه نامه به نتیجه مطلوبی برسیم.

مزیت سرمایه گذاری در بیمه عمر

اولین سوالی که در هنگام خرید و ثبت نام بیمه عمر برای اشخاص پیش می آید این است که اصل مزیت خرید این بیمه نامه چیست؟ افراد با توجه به شرایط زندگی خود و نیازی که از مسیر خرید این بیمه نامه سعی در تامین آن دارند می توانند تا حدودی پاسخ سوال خود را پیدا کنند و راحت تر به این سوال که بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارند پاسخ خواهند داد.

بحث خویش فرما بودن در بیمه های عمر و پس انداز این امکان را فراهم خواهد کرد تا افراد با توجه به بودجه بندی خود و شرایط اقتصادی تعریف شده زندگی شان میزان مبلغ حق بیمه پرداختی بیمه نامه خود را تعیین نمایند و شرکت سهامی بیمه ایران هیچ گونه دخالتی در انتخاب مبلغ حق بیمه و تحمیل آن به متقاضیان و بیمه گزاران گرامی نخواهد داشت. همانطور که مدت زمان قرارداد نیز توسط خود بیمه گزار مشخص می شود در واقع درباره انتخاب مدت زمان مبلغ حق بیمه، درخواست یا عدم درخواست پوشش های بیمه موجود در بیمه نامه، دسترسی به موجودی حساب برعکس بیمه تامین اجتماعی جزو کلیدی ترین مزایایی است که می توان برای این قرارداد برشمرد.

تا چه سنی می توان بیمه عمر خرید

با استناد به قوانین ارائه شده در زمینه سن بیمه گزار در شرکت سهامی بیمه ایران بایستی به اطلاع متقاضیان گرامی برسانیم که سن در ثبت نام بیمه عمر و پس انداز ملاک نیست و هیچ گونه محدودیت سنی برای خرید این بیمه نامه و ایجاد پس انداز بیمه عمر نخواهید داشت. در واقع دریافت بیمه عمر و پس انداز هیچگونه مانعی برای بیمه گزاران نخواهد داشت و افراد در هر شرایط سنی که باشند می توانند از مزایای سرمایه گذاری بیمه نامه بهره مند شوند، همچنین امکان خرید بیمه نامه برای کودکان خرد سال و حتی نوزاد نیز فراهم است و هیچگونه مانع و محدودیت سنی برایشان تعریف نشده است. در پاسخ به سوال بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد  می توان بحث عدم محدودیت شرایط سنی برای خرید بیمه عمر و پس انداز را مزیت اساسی این بیمه نامه دانست.

میزان مبلغ حق بیمه در بیمه عمر چگونه مشخص می شود؟

یکی از نگرانی ها و سوالات پر تکرار متقاضیان محترم بحث  میزان مبلغ قابل پرداخت به عنوان حق بیمه می باشد. در صورتی که بیمه های عمر و پس انداز قوانین سختگیرانه ای برای تعیین و پرداخت مبلغ حق بیمه به بیمه گزاران تحمیل نمی کنند و صفر تا صد آن را بر عهده خود شخص می گذارند، بنابراین مدیریت این قرارداد و کم و زیاد کردن مبلغ پس انداز برای موارد به خصوصی همچون دریافت مستمری بازنشستگی که نیاز شخص را برطرف کند بر عهده خود ایشان می باشد.

نکته قابل توجه درباره این بیمه نامه نیز همین دسترسی کامل بیمه گزار جهت اعمال تغییرات ضروری بر روی بیمه نامه است و در پاسخ به سوال پرتکرار بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد میتوان گفت این مورد به خصوص بخشی از پاسخ این سوال می باشد.

انواع طرح های بیمه ای بیمه عمر

قبل از خرید بیمه عمر و پس انداز و برای عبور از چالش سوال برانگیز بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد لازم است طرح های مختلف بیمه نامه خود را شناسایی نموده و بر اساس شرایط خود و خدماتی که طرح خریداری شده به ما ارائه می کند بیمه نامه خود را تهیه نماییم در واقع جهت تامین رفاه متقاضیان این بیمه، شرکت سهامی بیمه ایران طرح های مختلف بیمه ای از جمله طرح مان بیمه ایران، طرح کودک و نوجوان بیمه عمر و پس انداز و طرح سپاس را به بیمه گزاران خود ارائه می کند و امید دارد با طرح مورد نیاز خود بتواند به اهداف مالی در بلند مدت دست پیدا کند.

طرح مان بیمه عمر ایران

این طرح یکی از پر طرفدارترین و به نسبت پرفروش ترین طرح های بیمه ای بیمه عمر و پس انداز در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد؛ در واقع به علت خدمات ارزنده ای که به مخاطبان خود ارائه می کند و نحوه طراحی آن برای تمامی گروه های سنی دلیل اصلی پر فروش بودن این طرح می باشد، بنابراین در جهت دقت در انتخاب و خرید موفق در کنار پرسش بیمه عمر چیست و چه مزایایی دارد بایستی همان روحیه  پرسشگرانه در رابطه با طرح بیمه انتخابی خو داشته باشیم تا بتوانیم متوجه شویم بیمه نامه خریداری شده نیاز ما را در آینده برطرف خواهد نمود یا خیر؟

طرح مان در بیمه عمر ایران خدماتی ارائه می کند که شاید بتوان گفت کاملترین بیمه عمر در بین طرح های مختلف این بیمه نامه است. کامل به این دلیل که علاوه بر این که تمامی سنین می توانند توسط این طرح بیمه عمر مناسبی داشته باشند خدمات ارائه شده در آن خدمات کامل و جامعی است.

بیمه عمر طرح کودک و نوجوان

ایجاد یک پس انداز برای فرزندان همیشه بزرگترین دغدغه والدین در طول زندگی است، به همین منظور شرکت سهامی بیمه ایران با شناسایی نیاز این قشر از جامعه بیمه عمر و پس انداز کودک و نوجوان را به بازار بیمه ای خود اضافه نموده است. همانطور که میدانید کودکان از بدو تولد تا سن 18 سالگی کودک محسوب می شوند و پس از آن وارد دوره جوانی و نوجوانی خواهند شد؛ خرید این بیمه نامه در این سنین به کودکانمان کمک میکند تا جوانی با چالش های مالی کمتری روبرو شوند و به کمک این پس انداز هزینه های خود را مدیریت کنند.

نکته مهم

در هنگام خرید طرح بیمه عمر کودک نوجوان لازم است به این نکته توجه کنیم که در این طرح امکان دریافت مستمری بازنشستگی وجود ندارد و به جز این مورد تمامی خدمات ارائه شده در طرح های دیگر بیمه عمر به دارندگان بیمه عمر کودک و نوجوان ارائه خواهد شد.

بیمه عمر طرح سپاس

اکثر متقاضیان خرید بیمه عمر هدفشان گذشته از ایجاد پس انداز فراهم کردن امکان دریافت حقوق و مستمری بازنشستگی از محل بیمه نامه عمر و پس انداز می باشد. به همین منظور شرکت سهامی بیمه ایران طرح سپاس بیمه عمر را به هموطنان خود ارائه نموده است تا خدمات مورد نیاز را به ایشان ارائه کند؛ البته تفاوت طرح سپاس با سایر طرح های بیمه عمر در این مورد است که مبلغ حق بیمه حتما بایستی به صورت سالیانه پرداخت شود.

با وجود اینکه این طرح مخصوص دریافت مستمری بازنشستگی است اما در صورتی که افراد در انتهای قرارداد تصمیم بگیرند مبلغ ارزش بازخریدی خود را به صورت یکجا از شرکت سهامی بیمه ایران دریافت نمایند امکان پذیر و بلامانع است.

لینک خرید بیمه عمر

وب سایت بیمه ایرانی یکی از نمایندگان مطرح فروش بیمه نامه های شرکت سهامی بیمه ایران در جهت کیفیت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات به ایشان سعی در ارائه کارشناسی های تخصصی به کاربران خود را دارد و افتخار این را دارد که همراه قابل اطمینانی برای شروع و ادامه این مسیر برای شما باشد و با مراجعه به فرم مربوط به ثبت نام اولیه بیمه عمر و پس انداز می توانید اطلاعات اولیه خود را تکمیل نموده تا بیمه نامه شما در مرحله مشاوره و صدور قرار گیرد.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =