خرید بیمه آتش سوزی

خرید بیمه آتش سوزی

اگر شما جزو آن دسته از افرادی باشید که پس از سالها و زحمت خانه مورد علاقه خود خریداری کرده باشید احتمالا بیشتر از دیگران نسبت به از دست دادن سرمایه خود به علت بروز حوادث غیر قابل پیش بینی نگران و دغدغه مند باشید. حوادثی همچون آتش سوزی، زلزله، و سایر بلایای طبیعی همان موارد نگران کننده ای هستند که می توانند به صورت غیر منتظره ای تمامی سرمایه ما را ز بین ببرند، برای موجهه با چنین مساله ای و به حداقل رساند ضرر و زیان مربوطه لازم است پشتوانه ای برای خود در نظر بگیریم تا در مواقع بحران بتوانیم به آن تکیه کنیم و سرمایه از دست رفته خود را مجددا سرپا کنیم، با یک استعلام ساده قیمت بیمه منازل مسکونی و پرداخت حق بیمه های اندک این مهم امکان پذیر خواهد بود.

بیمه منازل مسکونی چیست و شامل چه مواردی می شود؟

طبیعی است که این سوال برای متقاضیان محترم پیش بیاید که اصلا بیمه منازل مسکونی چیست؟ چه خدماتی به من میدد؟ همانطور که قبلا اساره شد قیمت بیمه منازل مسکونی از جمله شگفتی های این بیمه نامه است و می توان با پرداخت حق بیمه های بسیار کم منزل مسکونی خود را در قبال خطرات مربوط به آتش سوزی انفجار، بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله در امان نگه داشت و با خرید آن در صورت بروز حادثه سرمایه خود را حفظ نمود.

خطرات تحت پوشش در بیمه آتش سوزی

با بررسی خطرات احتمالی که ممکن است سرمایه و ملک ما را تحدید کند و همچنین بر اساس نوع نیاز خود به بیمه آتش سوزی و استعلام قیمت بیمه منازل مسکونی با توجه به پوشش های درخواستی امکان صدور بیمه نامه برای شما فراهم است و موارد تحت پوشش در این بیمه نامه عبارتند از: خسارت ناشی از بروز حادثه آتش، انفجار، صاعقه که جزو لاینفک بیمه نامه می باشند و به طور اتوماتیک برو روی بیمه نامه فعال می شوند.

اما برخی پوشش ها در این بیمه نامه وجود دارند که به صورت اختیاری توسط بیمه گزار قرارداد انتخاب می شوند و متقاضی گرامی با توجه به خطراتی که سرمایه ایشان را تحدید می کند می تواند به صورت نامحدود این پوشش ها را خریداری نمایند که در ادامه به این پوشش ها اشاره خواهیم نمود.

پوشش های اضافی در بیمه آتش سوزی

برخی پوشش ها در بیمه های آتش سوزی به صورت اختیاری توسط متقاضی انتخاب می شوند و هیچ گونه اجباری برای اضافه نمودن آن به بیمه نامه وجود ندارد؛ در واقع افراد با توجه به شرایط جغرافیایی محل مورد بیمه این پوشش ها را انتخاب می کنند. البته انتخاب این پوشش ها تناسب بر روی قیمت بیمه منازل مسکونی تاثیرگزار است از جمله این پوشش ها عبارتند از: بلایای طبیعی مثل زلزله، سیل و تغیان آب رودخانه، طوفان و گردباد و… و همچون تحت پوشش قراردادن خطر سرقت سقوط هواپیما، مسئولیت مالی در قبال همسایگان و…

بیمه آتش سوزی و زلزله

پوشش زلزله یکی از پرطرفدار ترین پوشش هایی است که در این بیمه نامه خریداری می شود، اصلا گاهی با متقاضیانی روبرو میشویم که هدفشان از خرید بیمه نامه بیشتر خرید و دریافت پوشش زلزله می باشد به همین علت نیز بسیاری از افراد این بیمه نامه را به عنوان بیمه آتش سوزی و زلزله می شناسند و در هنگام استعلام قیمت بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و خرید بیمه نامه تاکید ویژه ای بر روی خرید پوشش زلزله دارند؛ البته با توجه به غیر منتظره بودن حادثه زلزله و خساراتی که ممکن است به وجود بیارد و با توجه به شرایط جغرافیایی و زیست محیطی کشورمان خرید پوشش زلزله بر روی این بیمه نامه جزو حیاتی ترین کارهایی است که بایستی برای حفظ سرمایه خود انجام دهیم.

دلیل لزوم خرید بیمه آتش سوزی چیست؟

با توجه به اجتناب ناپذیر بودن بروز حوادث مربوط به آتش سوزی و سایر خطرات تحت پوشش شرکت سهامی بیمه ایران طرح های ویژه ای به هموطنان خود ارائه نموده است، حفظ سرمایه منزل مسکونی نیز بیشتر به علت نوسانات قیمت بازار مسکن بسیار ضروری است؛ بنابراین با پرداخت هزینه های بسیار جزئی می توانید سرمایه خود را از انواع خطرات در امان نگه دارید البته انتخاب پوشش های بیمه ای مناسب با شرایط مکان مورد بیمه تاثیر بسزایی در خرید موفق این بیمه نامه خواهد داشت بنابراین با شناسایی نیاز خود بعد از استعلام قیمت بیمه منازل مسکونی میتوانید بیمه نامه خود را خریداری نمایید.

نکاتی که در هنگام خرید بیمه آتش سوزی باید رعایت شود

انتخاب پوشش های ضروری برای مکان مورد بیمه، توجه به ارزش واقعی مورد بیمه و ضریب بیمه آن موارد خارج از تعهد شرکت سهامی بیمه ایران رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از بروز حوادث آتش سوزی، پرداخت به موقع حق بیمه موارد بسیار با اهمیتی هستند که در هنگام خرید بیمه نامه توجه به آن ها ضروری است و عدم توجه به آن امکان دریافت خسارت را سخت و گاها غیر ممکن می کند.

پوشش طرح حامی در بیمه منازل مسکونی

اگر بخواهیم برای بیمه منازل مسکونی یک بیمه نامه جامع و کامل را معرفی نماییم بایستی به بیمه آتش سوزی طرح حامی اشاره کنیم. در قبال پرداخت مبلغ و قیمت بیمه منازل مسکونی این پوشش خدماتی به افراد ارائه میکن که بسیار ارزشمند است؛ طرح حامی خانه و خانواده همانطور که از اسم آن مشخص است می تواند بزرگترین پشتیبان باشد که در صورت مواجهه با بحران به افراد ارائه می شود برای شناسایی بهتر این طرح کافی است آشنایی بیشتری با پوشش های اختصاصی این بیمه نامه به دست بیاوریم که عبارتند از پوشش پرداخت خسارت مربوط به خودرو پارکینگ محل مورد بیمه، هزینه اسکان موقت در صورت غیر قابل استفاده بودن محل مورد بیمه پس از وقوع حادثه و پرداخت هزینه های پزشکی و غرامت جانی در اثر حادثه

محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

برای اطلاع از قیمت و نرخ بیمه نامه منزل مسکونی خود می توانید در وب سایت بیمه ایرانی و یا برقراری تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده در سریع ترین زمان ممکن با ارائه اطلاعت ملک یا موجودی شخصی خود و با توجه به پوشش های درخواستی مبلغ حق بیمه خود را محاسبه نمایید و نسبت به صدور بیمه نامه خود اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن از قیمت بیمه آتش سوزی مناطل مسکونی خود مطلع شوید.

لینک ثبت نام بیمه آتش سوزی

ارزان قیمت بودن بیمه منازل مسکونی در ازای پوشش هایی که ارائه میکند خرید این بیمه نامه را امری ضروری جلوه داده است با مراجعه به فرم ارائه شده اطلاعات خود را ثبت نمایید تا در اسر وقت با شما تماس بگیریم.