خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

نوسانات قیمت در بازار ملک و مسکن و افزایش روز افزون قیمت ها در این صنف باعث شده است تا نگرانی های بیشتری برای از دست دادن این دارایی ها به علت بروز حوادث غیر مترقبه برای سرمایه داران به وجود آید. خرید اینترنتی بیمه بیمه آتش سوزی را می توان به عنوان راه نجات سرمایه های افراد در صورت بحران و بروز خسارت معرفی نمود، و با توجه به مفرون به صرفه بودن این خرید طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

برای اینکه خرید موفقی داشته باشید و خدمات حرفه ای دریافت نمایید لازم است شرکت های بیمه ای را شناسایی و بررسی نمایید و براساس اولویت های خود نیاز خود و نیاز خود از خرید بیمه نامه انتخاب خود را انجام دهید.

یک تعریف ساده از بیمه آتش سوزی

شاید بهتر باشد برای یافتن تعریف بیمه آتش سوزی به سراغ افرادی برویم که به علت بروز حوادث غیر منتظره مربوط به حادثه آتش سوزی و یا بلایای طبیعی، سرقت و… سرمایه شان تحت خطر نابودی قرار گرفته است و با کمی جستجو با معنای این بیمه نامه آشنا خواهیم شد. در واقع این بیمه نامه همان حامی و پشتیبانی است که در صورت بروز حادثه به بیمه گذاران خود کمک شایان ذکری خواهد نمود و سرمایه افراد را از خطر نابودی در امان نگاه میدارد، برای آشنایی دقیق تر با این بیمه نامه لازم است پوشش های بیمه نامه را شناسایی نماییم ، بنابراین با خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی از این مزایا بهره مند خواهیم شد.

انواع طرح های بیمه آتش سوزی

شناسایی چهارچوب و طرح اختصاصی مربوط به هر نوع بیمه نامه ای اولین پله برای خرید و ثبت نام بیمه آتش سوزی می باشد، شرکت سهامی بیمه ایران با تفکیک نوع کاربری هر واحد طرح های اختصاصی آن را تعریف و به بازار خرید بیمه ارائه کرده است که در هنگام خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی خود لازم است به آن توجه کنید. انواع طرح های بیمه آتش سوزی عبارتند از: بیمه آتش سوزی صنعتی، بیمه آتش سوزی غیر صنعتی و بیمه آتش سوزی مسکونی که خود شامل انواع طرح های بیمه ای می باشند.

بیمه آتش سوزی مسکونی

حتما شنیده اید در بین بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران بیمه آتش سوزی از تمامی رشته های بیمه ای دیگر ارزان قیمت تر است و با پرداخت حق بیمه بسیار اندک می توانیم سرمایه های با ارزش خود را در مقابل خطرات مربوط به پوشش های بیمه آتش سوزی در امان نگاه داریم، جالب است بدانید در بین بیمه نامه های آتش سوزی نیز بیمه آتش سوزی مسکونی از تمامی رشته های بیمه ای ارزان قیمت تر است و صدور آن نیاز به طی تشریفات اداری زمان بری ندارد. بنابراین شما میتوانید همین امروز نسبت به خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی مسکونی خود اقدام نمایید.

بیمه آتش سوزی صنعتی

اماکنی که دارای فعالیت کارگاهی و کارخانه ای هستند و در کارگاه خود کالایی را تولید و یا مونتاژ می کنند در گروه اماکن صنعتی قرار می گیرند و اغلب بع علت استفاده از دستگاه های مختلف در معرض خطرات آتش سوزی به روش مختلفی قرار دارند به همین دلیل خرید بیمه آتش سوزی برای بقای پنین سرمایه ای امری حیاتی است به طور مثال کارخانه هایی که فعالیتشان تولید کالاهای مصرفی است و کارگاه هایی که فعالیت مشابه دارند جزو این گروه از بیمه نامه قرار دارند و با توجه به مشغله فراوان صاحبان کار و سرمایه در این اماکن خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی در این زمینه کمتر زمان بر خواهد بود.

بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

اگر بخواهیم در زمینه صدور بیمه آتش سوزی اماکن غیر صنعتی را برشماریم و از سایر امکان تفکیک کنیم بایستی به اماکنی اشاره کنیم که نه در دسته اماکن مسکونی محسوب می شوند و نه اماکنی که کالایی در آن تولید می شود مثلا اماکن عمومی همچون مترو ها فرودگاه ها اماکن ورزشی تفریحی شرکت ها و دفاتر فروش خدمات انواع فروشگاه ها و موارد اینچنینی در گروه اماکن غیر صنعتی قرار دارند بنابراین در هنگام خرید بیمه آتش سوزی شرط اولیه برای خرید بیمه نامه همین بحث رشته بیمه ای است که بایستی به آن توجه کرد.

خطرات اصلی تحت پوشش در بیمه آتش سوزی

حوادث مربوط به آتش سوزی، انفجار و صاعقه خطراتی هستند که جزو موارد اصلی تحت پوشش این بیمه نامه هستند و با خرید بیمه آتش سوزی به صورت اتوماتیک بر روی بیمه نامه فعال می شوند، در واقع هر خسارتی که به علت حادثه آتش سوزی یا انفجار (مثل انفجار کپسول های بخار در کارخانه ها) و صاعقه اتفاق بیافتد خسارت آن از محل بیمه آتش سوزی قابل جبران است.

در صورتی که منزل مسکونی شما برای صدور بیمه نامه براساس قوانین تعریف شده شرکت سهامی بیمه ایران به بازدید و کارشناسی نیاز نداشته باشد با خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی می توانید یک روزه بیمه نامه خود را صادر و تحویل بگیرید.

خطرات اضافی تحت پوشش بیمه نامه

در کنار خطرات اصلی و پایه ای که در بیمه نامه آتش سوزی اعمال میشود بیمه گذار دسترسی دارد که برخی خطرات را به انتخاب خود و با توجه به نیاز خود خریداری نماید و در صورت بروز خسارت تحت حمایت این بیمه نامه قرار گیرد، ازجمله این پوشش ها عبارتند از:

بلایای طبیعی شامل (زلزله، سیل و طغیان آب رودخانه، طوفان و گرد باد، ریزش کوه، سقوط بهمن، آتشفشان و…)

سرقت

مسئولیت مالی در قبال همسایگان

سقوط هواپیما و هلیکوپتر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =