خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

برای مقابله با از دست رفتن سرمایه منازل مسکونی در مقابل بروز خطرات مختلف تحت پوشش بیمه آتش سوزی مسکونی و حفظ سرمایه، راهکار مطمئنی به بیمه گذاران محترم ارائه شده است، به همین جهت شرکت سهامی بیمه ایران بیمه آتش سوزی مسکونی را طراحی و به بازار فروش بیمه وارد کرده است.

نکته ویژه ای که بایستی به آن توجه کرد توجه به خرید بیمه نامه ای است که تمامی خطرات ممکن را تحت پوشش قرار دهد و اصطلاحا طرح جامعی از این بیمه نامه را با توجه به نیاز خود انتخاب کرده و برای منزل مسکونی خود خریداری نموده، در ادامه به این طرح اشاره خواهیم کرد.

بیمه آتش سوزی چیست و چگونه خریداری می شود؟

تعریفی که میتوان از بیمه آتش سوزی ارائه نمود حمایت شرکت سهامی بیمه ایران از بیمه گزار و شخص زیان دیده بر اثر بروز حوادث مربوط به پوشش های موجود در بیمه آتش سوزی مسکونی می باشد. شاید با افرادی رو به رو شده باشید که ه علت بروز حوادث غیر منتظره سرمایه و دارایی خود را یک شبه از دست داده باشند و نگران تامین مجدد این سرمایه اند، در صورتی که هیچ بیمه نامه ای مربوط به مورد خسارت خریداری نشده باشد تامین ضرر و زیان آن برعهده خود مالک و یا شخص ثالث باشد، اما اگر بیمه نامه فعالی وجود داشته باشد و پوشش مورد خسارت خریداری شده باشد فرد می تواند از محل بیمه نامه خسارت وارده را جبران نماید.

مزایای خرید بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

حفظ سرمایه ای که به واسطه یک عمر تلاش بدست می آید بزرگترین مزیتی است که خرید بیمه آتش سوزی مسکونی تامین می شود، به جز آن با خرید بیمه آتش سوزی میتوان در سال های آتی از تخفیفات خرید بیمه نامه مربوط به عدم خسارت بهره مند شد. داشتن این بیمه نامه باعث می شود به پشتوانه آن اعتماد به نفسی در وجود افراد شکل گیرد و از نگرانی وی بکاهد، به این دلیل که حوادث مربوط به آتش سوزی کاملا غیر منتظره باشد و در صورت بروز حوادث مربوط به اتفاقات منجر آتش سوزی باعث به وجود آمدن خسارت گسترده ای خواهد شد.

بنابراین داشتن این بیمه نامه امری ضروری از جوانب دیگر پرسود می باشد، به طور مثال در صورتی که وسایل منزل در اثر حوادث آتش سوزی مورد خسارت قرار گیرد تحت پوشش این بیمه نامه می باشند.

پوشش آتش سوزی در بیمه منازل مسکونی

اصلی ترین و پایه ای ترین پوششی که در بیمه آتش سوزی مسکونی و سایر بیمه نامه های آتش سوزی ارائه می شود پوشش مربوط به حوادث آتش سوزی می باشد، در واقع حوادثی همچون آتش انفجار و صاعقه که منجر به ایجاد حادثه آتش سوزی در محل مورد بیمه می شوند و به عنوان پوشش های اصلی بیمه نامه ارائه می گردند، در هنگام وقوع حوادث غیر منتظره مواردی هست که سرمایه مورد بیمه را در هنگام بروز خسارت این پوشش در کلان شهر ها با توجه به نزدیک بودن منازل مسکونی به یکدیگر و یا ساختار طبقاتی منازل طرفداران بیشتری دارد.

طرح حامی جامع ترین طرح بیمه آتش سوزی مسکونی

بسیاری از متقاضیان در هنگام خرید بیمه نامه از ما سوال میکنند که کامل ترین بیمه نامه ای که می توان برای منزل مسکونی شان خریداری کنند کدام بیمه نامه است؟ در حال حاضر برای معرفی بهترین و کامل ترین بیمه آتش سوزی مسکونی که میتوان خریداری نمود و طبیعتا بایستی به طرح حامی بیمه آتش سوزی اشاره نمود، به این علت که پوشش هایی که در این بیمه نامه ارائه می شوند در هیچ بیمه نامه دیگری ارائه نمی شوند و مختص طرح حامی می باشند، این پوشش ها عبارتند از: پرداخت غرامت جانی به بیمه گزاران (فوت، نقص عضو، از کارافتادگی) ، پوشش جبران خسارت خودرو واقع در پارکینگ محل مورد حادثه و ارائه خدمات اسکان موقت در صورت غیر قابل استفاده بودن منزل مسکونی مورد حادثه.

قیمت بیمه آتش سوزی

قیمت بیمه آتش سوزی

نکات بیمه آتش سوزی

در هنگام خرید بیمه آتش سوزی مسکونی بایستی به این موضوع دقت نمایید که سرمایه مورد بیمه را مطابق ارزش ملک در هنگام خرید بیمه نامه ثبت نمایید، در صورتی که سرمایه مورد بیمه کمتر از ارزش واقعی آن در سند بیمه نامه باشد در صورت خسارت با اتکا به قاعده نسبیت خسات وی پرداخت خواهد شد و به نسبت حق بیمه پرداختی خسارت به بیمه گزار خواهد شد و به نسبت حق بیمه پرداختی خسارت به بیمه گزار تعلق خواهد گرفت، به غیر از این موضوع ضریب بیمه ای نیز در دریافت خسارت واقعی شرط اساسی دارد و نکته قابل توجهی است که بایستی به آن توجه شود. انتخاب پوشش های بیمه ای بر اساس خطرات احتمالی، رعایت نکات ایمنی اولیه برای جلوگیری از خسارت مواردی است که در جهت دریافت خسارت شرط اساسی دارد.

روند صدور بیمه نامه پس از ثبت اولیه فرم

بعد از ثبت فرم اولیه بیمه نامه آتش سوزی توسط متقاضی بیمه نامه همکاران ما در واحد مشاوره در اسرع وقت با متقاضی گرامی ارتباط برقرار نموده و نسبت به تشریفات اولیه صدور بیمه نامه از جمله ارجاع به کارشناس بازدید (در صورت لزوم براساس ارزش مورد بیمه و پوشش های درخواستی) و پس از آن صدور بیمه آتش سوزی مسکونی اقدام می نمایند، در واقع تمامی روند بیمه نامه به صورت آنلاین صورت میگیرد و توسط همکاران ما در واحد صدور پیگیری خواهد شد، پس از آن نسبت به تحویل بیمه نامه و دریافت تعهدات مربوطه اقدام خواهد شد.

جهت خرید بیمه آتش سوزی مسکونی خود به لینک زیر مراجعه نمایید

با توجه به اطلاعاتی که قبلا ارائه شد احتمالا خرید بیمه آتش سوزی را جزو اساسی ترین کارهایی بدانید که امروز باید انجام دهید، در جهت تکریم نیاز مشتری و احترام به وقت ایشان این وب سایت با راه اندازی لینک و امکان خرید بیمه آتش سوزی این مهم را میسر نموده است، بنابراین می توانید تا تکمیل فرم ثبت نام بیمه آتش سوزی مسکونی مورد نیاز خود سرمایه خود را از گزند خطرات مربوطه در امان نگاه دارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =