خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

یکی از شگفتی های تولید بیمه نامه ها خرید انواع بیمه نامه به صورت غیر حضوری و آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. در واقع خرید آنلاین بیمه آتش سوزی را می توان گامی هوشمندانه د جهت ذخیره و تامین امنیت روانی در صورت بروز حوادثی است که غیر قابل پیش بینی می باشند و علاوه بر ایجاد احساس امنیت روانی لازم راه امنی است برای تامین هزینه های مالی خسارت وارده در صورت وقوع حوادث آتش سوزی در هر مکان و زمانی و با هر شرایطی داشتن یک بیمه آتش سوزی برای اموال و دارایی بسیار ضروری است.

بیمه آتش سوزی ایران چیست؟

با بررسی دسته بندی بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران متوجه خواهیم شد بیمه آتش سوزی در دسته اموال قرار دارد. در این بیمه نامه خسارات مالی وارده به اموال و دارایی افراد مورد تامین قرار خواهد گرفت و پرداخت خسارت جانی و غرامت نقص عضو و غرامت فوت در صورت بروز خسارت بر عهده این بیمه نامه نمی باشد که جزو نیاز های اساسی زندگی مدرن است.

البته بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده را می توان در این مورد استثنا قرار داد یعنی مطابق قوانین بیمه مرکزی تنها بیمه نامه آتش سوزی ارائه شده در شاخه اموال که خسارت جانی وارده به افراد را تحت پوشش قرار میدهد، بیمه آتش سوزی مسکونی طرح خانه و خانواده است. با خرید آنلاین بیمه آتش سوزی می توانید در یک بازه زمانی کوتاه از مزایای کاربردی این بیمه نامه بهره مند شوید.

نکات بسیار مهم درباره بیمه آتش سوزی

قبل از خرید بیمه آتش سوزی به صورت حضوری و خرید آنلاین بیمه آتش سوزی بایستی به یک سری نکات اساسی درباره این بیمه نامه توجه فرمایید تا در صورت بروز خسارت بتوان مبلغ خسارت وارده را از محل بیمه نامه تامین نمود.

بررسی دقیق پوشش های درخواستی، میزان سرمایه مورد بیمه، نوع فعالیت واحد بیمه شده و ضریب نرخ حق بیمه، توجه به نکات ایمنی توصیه شده از سوی شرکت سهامی بیمه ایران که توسط کارشناس بازدید بیمه گر یا واحد صدور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و علاوه بر این تمامی موارد در شرایط خصوصی و عمومی بیمه نامه قید شده است، دریافت مشاوره تخصصی و طراحی بیمه نامه با دقت بالا و اعتبار و مدت زمان بیمه نامه و همچنین انتخاب بهترین شرکت بیمه گر از جمله مواردی است که بایستی قبل از خرید بیمه نامه آتش سوزی به آن توجه کرد.

مزایا و پوشش های بیمه آتش سوزی

قطعا بخش پوشش های بیمه آتش سوزی را می توان به عنوان مهمترین بخش این بیمه نامه شناخت، شرکت سهامی بیمه ایران در جهت تمیز دادن خطرات مورد تعهد بر اساس اهمیت آنها پوشش های این بیمه نامه را به دو دسته پوشش های اصلی و پوشش های اضافی تقسیم بندی نموده است. وب سایت بیمه ایرانی با ایجاد درگاه خرید آنلاین بیمه آتش سوزی در تلاش است در جهت مدیریت زمان به هموطنان محترم و متقاضیان خرید این بیمه نامه کمک نموده باشد.

پوشش های اصلی بیمه آتش سوزی شامل خطر آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشند که جزو لاینفک بیمه نامه اند و ما بقی پوشش ها تحت عنوان پوشش های اضافی به متقاضیان گرامی ارائه می شوند و ایشان می توانند بر اساس نیاز خود پوشش های اضافی مورد نیاز را انتخاب نمایند که عبارتند از: زلزله، سرقت با شکست حرز، شکست شیشه، سیل، طوفان و گردباد و سایر بلایای طبیعی، مسئولیت مالی در قبال همسایگان، هزینه پاکسازی، سقوط هواپیما و…

انواع طرح های بیمه آتش سوزی

شاید دور از ذهن نباشد اگر بگوییم نام گزاری طرح های بیمه ای در واقع شناسنامه این بیمه نامه ها می باشد و با توجه به این نام گذاری و دسته بندی بیمه نامه ها میتوان بیمه نامه مورد نیاز خود را شناسایی و خرید کرد و از طریق درگاه خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن امکان استفاده از مزایای این بیمه نامه برای دارندگان بیمه آتش سوزی فراهم است.

طرح بیمه آتش سوزی منازل مسکونی که به راحتی می توان ادعا کرد از ارزان قیمت ترین بیمه نامه هایی است که توسط شرکت سهامی بیمه ایران ارائه می شود، طرح بیمه آتش سوزی اماکن صنعتی که مخصوص مکان هایی است که فعالیت تولیدی و یا مونتاژ کالا ها را انجام می دهند و اصطلاحا تولید کننده هستند و طرح بیمه آتش سوزی غیر صنعتی اختصاص به اماکنی دارد که فعالیت فروشگاهی و کارگاهی دارند و مشغول به فعالیت اقتصادی می باشند.

حق بیمه در بیمه آتش سوزی

طبیعتا برای دریافت پوشش های بیمه ای بایستی مبالغی تحت عنوان حق بیمه پرداخت نمود، نکته قابل توجه درباره حق بیمه مربوط به بیمه آتش سوزی این است که می توان با مبالغ بسیار جزیی تامین خسارت سرمایه های خرد و کلان خود را تحت حمایت شرکت سهامی بیمه ایران قرار داد. در واقع بیمه آتش سوزی را به عنوان بیمه ارزان قیمت می شناسند.

با خرید آنلاین بیمه آتش سوزی در رشته بیمه ای بیمه نامه مورد نیاز خود از طریق وب سایت بیمه ایرانی و دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان این وب سایت در بازه زمانی کوتاه بیمه نامه خود را فعال نموده و مبلغ مالی مورد نیاز جهت ایجاد مجدد سرمایه خود را محفوظ  نگاه دارید.

ماده 10 قانون بیمه در رابطه با میزان سرمایه مورد بیمه

اگر ارزش سرمایه مورد بیمه در سند بیمه نامه کمتر از ارزش واقعی آن در هنگام ایجاد خسارت و وقوع حادثه مورد تعهد باشد ، خارت وی با توجه به قاعده نسبیت سرمایه پرداخت خواهد شد؛ به این معنی که اگر به طور مثال به جای 100 درصد سرمایه 50 درصد ارزش واقعی آن را بیمه کرده باشیم و خسارت وارده 40 درصد باشد، مبلغ خسارت وارده با توجه به اصول قاعده نسبیت پرداخت خواهد شد.

به این معنی که خسارت تعیین شده ضرب در سرمایه بیمه نامه و تقسیم بر ارزش واقعی مورد بیمه نامه خواهد شد، که میزان به دست آمده از این قاعده همان خسارت قابل پرداخت خواهد بود؛ ضمنا این مهم در سند بیمه نامه قید شده است و متقاضیان و بیمه گذاران می توانند با تایید مطلب بیمه نامه آتش سوزی مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

جهت خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از طریق وب سایت بیمه ایرانی و دریافت مشاوره تخصصی قبل از صدور بیمه نامه می توانید فرم انتهای همین مطلب را تکمیل نموده و با ثبت و ارسال آن برای کارشناسان وب سایت بیمه ایرانی در لیست مشاوره تلفنی قرار خواهید گرفت و پس از بازدید اولیه محل مورد بیمه بیمه نامه شما صادر و ارسال خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =