پوشش های بیمه آتش سوزی

پوشش های بیمه آتش سوزی

تقریبا می توان گت بیمه آتش سوزی با توجه به پوشش هایی که ارائه می کند جزو ارزان ترین بیمه نامه هایی است که توسط شرکت سهامی بیمه ایران ارائه می گردد و همانطور که مستحضر هستید پوشش های بیمه آتش سوزی در این بیمه نامه نقش اساسی ایفا می کند. بیمه آتش سوزی در طرح های مختلف بیمه ای در دسته بیمه های اموال به عنوان یکی از ضروریترین بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه گر به هموطنان محترم می باشد.

به خاطر داشته باشید پوشش های ارائه شده در این بیمه نامه به دو گروه پوشش های اصلی و پوشش های اضافی به متقاضیان این بیمه نامه ارائه می گردند.

دسته بندی پوشش های بیمه آتش سوزی

همانطور که گفته شد در بیمه نامه آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران پوشش های بیمه آتش سوزی به دو دسته تقسیم می شوند که به عنوان پوشش های اصلی و اضافی شناخته می شوند.

پوشش های اصلی: سه پوشش آتش سوزی، انفجار و صاعقه به عنوان پوشش های اصلی این بیمه نامه شناخته می شوند و جزو لاینفک بیمه نامه آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران هستند.

پوشش های اضافی: دقت کنید که برخی پوشش ها و حوادث در بیمه آتش سوزی تحت عنوان پوشش های اضافی به متقاضیان ارائه می گردند و با پرداخت حق بیمه اضافی می توانید بر اساس نیاز خود آنها را به بیمه آتش سوزی خریداری شده اضافه نمایید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پوشش زلزله در بیمه آتش سوزی

شاید دور از حقیقت نباشد اگر بگوییم با وجود اینکه پوشش زلزله در بیمه آتش سوزی به عنوان پوشش اضافی شناخته می شود اما این بیمه نامه را به عنوان بیمه آتش سوزی و زلزله میشناسیم؛ در واقع این پوشش را می توان به عنوان یکی از مهمترین پوشش های بیمه آتش سوزی معرفی نمود و یکی از مهمترین و بلایی است که در صورت وقوع باعث ایجاد ضرر و زیان زیادی می شود؛ همین پوشش زلزله است؛ به این دلیل که خطرات مربوط به زلزله می تواند به صورت کاملا غیر منتظره خسارات فاجعه بار به دارندگان سرمایه وارد نماید که جبران آن در اکثر موارد کاملا غیر ممکن خواهد بود.

ارائه پوشش سرقت در بیمه آتش سوزی

مصون بودن در مقابل خطر سرقت علی الخصوص برای مغازه داران و کسبه رکن اساسی و بسیار مهم برای چنین مشاغلی است در واقع تصور از دست دادن اموال و دارایی در یک لحظه اصلا هم دور از ذهن نیست؛ شرکت سهامی بیمه ایران برای حمایت از هموطنان خود در صورت مواجهه با چنین مشکلی و در جهت ارائه بهترین مسیر به هموطنان گرامی برای مدیریت هزینه های ناشی از خسارت وارده به علت بروز اتفاقات مربوطه به پوشش بیمه آتش سوزی خریداری شده توسط کاربران اقدام به ارائه پوشش سرقت در این بیمه نامه نموده است.

بیمه آتش سوزی و پوشش سیل

همانند سایر پوشش های بیمه آتش سوزی خرید پوشش سیل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته شاید سالیان سال علی الخصوص در مراکز شهری نیاز به استفاده از خدمات مربوط به خسارت خطر سیل برای دارندگان اموال و دارایی به وجود نیاید، اما گاهی به صورت غافلگیرانه با این بحران مواجه می شویم که تامین مالی خسارت وارده کاملا غیر ممکن خواهد شد؛ با اعتماد به شرکت سهامی بیمه ایران و خرید پوشش سیل در کنار دیگر پوشش های بیمه آتش سوزی در صورت مواجهه با این بحران می توانید با خیال آسوده تری سرمایه خود را مجدد برقرار نمایید.

سایر پوشش های بیمه آتش سوزی

به جز پوشش زلزله سرقت و سیل پوشش های کاربردی دیگری نیز در بیمه آتش سوزی به متقاضیان این بیمه نامه ارائه می شود که تامین مالی خسارات غیر منتظره را برای دارندگان این بیمه نامه فراهم می کند. لیست این پوشش ها به اختصار عبارتند از:

  • طغیان آب رودخانه ها، طوفان و گردباد، رانش زمین، سقوط بهمن و ریزش کوه و سایر بلایای طبیعی مربوطه
  • ضایعات ناشی از ذوب برف و بارش باران
  • خسارات وارده ناشی از ترکیدگی لوله آب
  • مسئولیت مالی در قبال همسایگان
  • هزینه پاکسازی
  • شکست شیشه
  • سقوط هواپیما

بیمه آتش سوزی مسکونی

با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه خواهیم رسید که بیمه آتش سوزی مسکونی را می توان با حداقل ترین هزینه ها خریداری نمود. در واقع در بین بیمه های آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران این بیمه نامه لقب ارزان قیمت ترین را به خود اعطا نموده است که شمال طرح های مختلفی می باشد و کامل ترین طرح ارائه شده توسط بیمه آتش سوزی مناطق مسکونی و ارائه دهنده جامع پوشش های بیمه آتش سوزی را می توان در بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده جستجو کرد.

اصلی ترین پوشش های ارائه شده در این بیمه نامه عبارتند از:

  • هزینه اسکان موقت در صورت غیر قابل سکونت بودن محل مورد حادثه
  • خسارت وارده بر اتومبیل شخصی بیمه گزار در پارکینگ محل حادثه
  • پرداخت غرامت فوت و غرامت نقص عضو در اثر حوادث تحت پوشش
  • و…

ثبت نام بیمه آتش سوزی

جهت ثبت و خرید بیمه آتش سوزی از طریق وب سایت بیمه ایرانی کافی است با تکمیل فرم انتهای مطلب ثبت اولیه بیمه نامه خود را انجام داده و پس از ارجا فرم به کارشناسان مربوطه و برقراری تماس جهت مشاوره از طریق کارشناسان با متقاضی بیمه نامه و بازدید از محل مورد بیمه (در صورت لزوم) بیمه نامه مورد نظر شما تولیت خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =