خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی و زلزله جزو ضروری ترین بیمه نامه هایی است که لازم است جهت حفظ سرمایه آن را خریداری نمود؛ در واقع تامین خسارت مالی و مادی که به علت وقوع حادثه آتش سوزی و یا حوادث تحت پوشش به اموال و دارایی بیمه گزار وارد می شود را جزو خدمات این بیمه نامه می باشد. نکته قابل توجه در مورد این بیمه نامه که در هنگام خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی و یا خرید خرید حضوری این بیمه نامه بایستی به آن توجه کرد این است که خسارات جانی تحت پوشش بیمه آتش سوزی نمی باشد، مگر در بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده

انواع طرح های بیمه آتش سوزی در بیمه ایران

همانطور که قبلا اشاره شد دریافت بیمه آتش سوزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به وقوع حوادث آتش سوزی گوناگون در سطح کشور علی الخصوص تهران بزرگ که به علت به هم چسبیده بودن بناها در معرض آسیب بیشتری هستند، اهمیت استفاده از این بیمه نامه صد چندان شده است. در صورت بروز حادثه غیر منتظره که تحت پوشش بیمه آتش سوزی نیز باشد ممکن است خسارات مالی جبران ناپذیری به هموطنان گرامی وارد شود، اما می توان این خسارت را با پرداخت حق بیمه های بسیار ناچیز به حداقل رساند به همین دلیل خرید این بیمه نامه بسیار توصیه می شود.

شرکت سهامی بیمه ایران از طریق وب سایت بیمه ایرانی نمایندگی رسمی این شرکت امکان خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی را برای هموطنان محترم فراهم آورده است و این بیمه نامه را در قالب بیمه آتش سوزی مسکونی، بیمه آتش سوزی صنعتی و بیمه آتش سوزی غیر صنعتی به هموطنان محترم ارائه می کند.

در هنگام خرید بیمه آتش سوزی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بیمه گزار و متقاضی خرید بیمه آتش سوزی بیمه نامه خود بایستی به یک سری موارد ضروری توجه لازم را داشته باشد و بر اساس شرایط محل سکونت و ملک مورد بیمه بیمه نامه خود را تنظیم نماید و پوشش های اضافی را انتخاب کند، به طور مثال:

پوشش سیل بیشتر برای اماکنی کاربرد دارد که در نزدیکی حریم رودخانه ها و در حاشیه آن سکونت دارند و یا پوشش سقوط هواپیما اغلب برای مکان هایی که نزدیکی فرودگاه ها سکونت دارند مناسب است؛ علاوه بر اینها دریافت مشاوره تخصصی مربوط به بیمه نامه در هنگام خرید بیمه آتش سوزی و اعتبار شرکت بیمه گر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موارد تحت پوشش بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی بیمه ایران دو دسته از خطرات را تحت پوشش قرار می دهد که به عنوان خطرات اصلی بیمه نامه و خطرات و پوشش های اضافی بیمه نامه شناخته می شوند که با خرید این پوشش ها می توان خسارات مالی وارده در صورت وقوع حادثه مور تعهد را جبران نمود. با خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی می توانید بدون اتلاف وقت از خدمات این بیمه نامه بهره مند شوید.

آتش سوزی، انفجار و صاعقه پوشش های اصلی این بیمه نامه می باشند و جزو لاینفک بیمه آتش سوزی محسوب می شوند.

پوشش های اضافی بیمه نامه آتش سوزی که بایستی به صورت مجزا خریداری شوند و به بیمه نامه اضافه گردند  و تاثیر ویژه ای در حق بیمه بیمه نامه خواهند داشت عبارتند از؛ سرقت با شکست حرز، زلزله، آتشفشان، سیل و طغیان آب رودخانه، طوفان و گردباد، سقوط بهمن، ریزش کوه و رانش زمین که در دسته بلایای طبیعی شناخته می شوند، ضایعات ناشی از برف و باران، خسارات ناشی از ترکیدگی لوله آب، شکسته شیشه، سقوط هواپیما، هزینه پاکسازی، مسئولیت مالی در قبال همسایگان و…

وب سایت بیمه ایرانی

وب سایت بیمه ایرانی

مدارک مورد نیاز برای صدور بیمه آتش سوزی

برای ثبت نام و خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی لازم است تصویر مدارک مورد نیاز توسط بیمه گزار و متقاضی خرید بیمه به بیمه گر و شرکت سهامی بیمه ایران تسلیم گردد که عبارتند از:

  • مدارک شناسایی و اطلاعات مربوط به واحد نامبرده
  • اطلاعات و مدارک شناسایی بیمه گزار قرارداد
  • کد پستی دقیق محل مورد بیمه

ماده 10 قانون بیمه

در صورتی که ارزش موضوع بیمه مندرج در متن بیمه نامه (سرمایه بیمه نامه) کمتر از ارزش آن در هنگام وقوع حادثه باشد بر اساس مفاد ماده 10 قانون بیمه خسارت بر مبنای قاعده نسبیت سرمایه محاسبه و پرداخت خواهد شد.

به طور مثال اگر ارزش واقعی مورد بیمه در زمان حادثه 100 واحد باشد و سرمایه بیمه نامه 50 واحد باشد ( یعنی که 50درصد ارزش واقعی آن را بیمه کرده باشیم) چنانچه خسارت وارده 40 واحد باشد خسارت قابل پرداخت به شرح زیر محاسبه خواهد شد.

خسارت قابل پرداخت= (ارزش واقعی مورد بیمه 100 واحد / سرمایه بیمه نامه 50 واحد) * خسارت تعیین شده 40 واحد

مراحل ثبت نام و خرید بیمه آتش سوزی

پس از تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز جهت خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی و دریافت مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین بیمه نامه و پوشش های مورد نیاز بایستی از محل مورد بیمه توسط کارشناس بیمه گر بازدید صورت گیرد و پس از آن بیمه نامه مورد نیاز توسط شرکت سهامی بیمه ایران صادر خواهد شد. جهت خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی می توانید از طریق تلفن های ارتباطی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و پس از طی مراحل مذکور بیمه نامه مورد نیاز خود را ثبت و صادر فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =