قیمت بیمه آتش سوزی

قیمت بیمه آتش سوزی

اگر هدف شما از خرید بیمه آتش سوزی حفظ سرمایه های زندگیتان باشد؛ پرداخت هزینه های جزئی به عنوان حق بیمه های آتش سوزی ضرر و زیان مالی چندانی برایتان نخواهد داشت. با وجو ارزان قیمت بودن بیمه آتش سوزی در قبال خدمات ارائه شده اگز از مبحث قیمت بیمه آتش سوزی گذر کنیم در واقع چیزی که بیمه ها را ارزشمند می کند امنیت روانی است که به بیمه گزاران خود اعطا می کند.

حتی اگر لزوم به استفاده از این بیمه نامه برای افراد پیش آمد نکند و هیچ وقت از خدمات این بیمه نامه استفاده نکنند، باز هم از ارزش این بیمه نامه کم نخواهد شد؛ دلیل این موضوع همان امنیت روانی حاصل از خرید بیمه های آتش سوزی برای کاربری های مختلف است.

طرح های بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی مسکونی، بیمه آتش سوزی صنعتی و طرح بیمه آتش سوزی غیر صنعتی انواع بیمه های آتش سوزی ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران می باشد، به کمک این بیمه نامه ها می توان از حفظ سرمایه خود مطمئن بود؛ در واقع با استعلام قیمت بیمه آتش سوزی متوجه خواهید شد که این بیمه نامه با وجود ارائه خدمات بسیار کاربردی یکی از مقرون به صرفه ترین بیمه ها است.

طرح بیمه آتش سوزی مسکونی: همانطور که نام این بیمه نامه گویای کارایی آن می باشد، این بیمه نامه مخصوص اماکن مسکونی است و طرح های مختلفی برای منازل مسکونی ارائه می کند و یکی از پرطرفدار ترین طرح های آن طرح حامی خانه و خانواده می باشد که در صورت بروز مشکل خانواده بیمه گزار به طرق مختلف تحت حمایت این بیمه نامه قرار خواهند گرفت.

بیمه آتش سوزی صنعتی

 اماکنی که در دسته کارخانه ها و کارگاهای تولیدی قرار میگیرند و اصطلاحا در آن مکان ها چیزی تولید و حتی مونتاژ می شود به عنوان اماکن صنعتی شناخته می شوند و برای صدور بیمه آتش سوزی در دسته طرح بیمه آتش سوزی صنعتی قرار خواهند گرفت. شرکت سهامی بیمه ایران برای حمایت از تمام اقشار جامعه و ارائه قیمت بیمه آتش سوزی مناسب و مقرون به صرفه به سرمایه داران گرامی؛ قصد دارد حامی ایشان در مواقع بحران باشد.

پوشش های بیمه آتش سوزی به دو دسته پوشش های اصلی و پوشش های تکمیلی تقسیم می شوند، که پوشش های اصلی این بیمه نامه عبارتند از: انفجار صاعقه و آتش سوزی و پوشش های تکمیلی آن شامل زلزله، بلایای طبیعی دیگر همچون سیل، آتشفشان، طغیان رودخانه و…، مسئولیت مالی در قبال همسایگان، سرقت، هزینه پاکسازی، سقوط هواپیما و هلی کوپتر و… می باشد.

برای استعلام قیمت بیمه آتش سوزی کلیک کنید

کلیک کنید

آتش سوزی غیر صنعتی؟؟

حفظ اموال و دارایی و سرمایه کسب شده در طول مدت زندگی و حفظ آن در مقابل خطرات و بلایای مختلف همیشه یکی از بزرگترین رسال افراد در زندگی بوده است؛ بیمه ها یکی از حرفه ای ترین ابداعات بشر برای رسیدن به این مقصود می باشند با خرید انواع بیمه نامه و آگاهی از قیمت بیمه آتش سوزی می توان از انواع دارایی خود در این راستا محافظت نمود. معمولا امان غیر صنعتی همچون انبارها و یا اماکن فروشگاهی و امسال آن به علت نگهداری از کالاهای مختلف و تجهیزات مربوط به نگهداری از این نوع کالاها و لزوم به استفاده از انواع لوازم برقی در خطر نابودی به علت مواجهه با مواردی از جمله انفجار، آتش سوزی، سیل و زلزله و یا مسائل اینچنینی قرار می گیرند شرکت سهامی بیمه ایران با تحت پوشش قرار دادن این بلایا در ازای حق بیمه مربوطه قصد دارد از سرمایه داران گرامی حمایت کند.

نکات مهم در رابطه با بیمه آتش سوزی

پس از اطلاع از مبلغ و قیمت بیمه آتش سوزی و پرداخت حق بیمه مربوطه و خرید این بیمه نامه در صورت بروز خسارت شاید شنیده باشید که اطرافیان شما هنگام دریافت خسارت از شرکت های بیمه اصطلاح بیمه ها آن طور که باید خسارت نمی دهند را به کار برند، اما نکته قابل توجه درباره شرایط شرکت های بیمه گر و دقت در مقررات بیمه نامه خریداری شده که بسیار حائز اهمیت نیز است این است که در هنگام خرید انواع بیمه نامه باید با دقت کافی قرارداد بیمه خود را تنظیم نمایید.

به عنوان مثال توجه به نوع کاربری محل مورد بیمه در بیمه های آتش سوزی، ضریب شغلی حرفه مورد نظر، پوشش های درخواستی با توجه به شرایط اختصاصی خود و رعایت نکات ایمنی قبل از صدور بیمه نامه بایستی به آن توجه شود و به صورت کتبی و شفاهی توسط کارشناس بیمه گر به اطلاع بیمه گزار راسانده میشود و همینطور توجه به استثنائات مورد نظر که در سند بیمه نامه به آن اشاره شده است ارتباط مستقیم با مبلغ خسارت پرداختی توسط شرکت بیمه ایران خواهد داشت.

استثنائات بیمه آتش سوزی؟؟

همانطور که قبلا اشاره شد برخی موارد جزو استثنائات بیمه آتش سوزی می باشند و قبل از خرید و ثبت نام این بیمه نامه بایستی توسط بیمه گر به اطلاع بیمه گزار برسد؛ علاوه بر این تمامی موارد مربوطه در سند بیمه نامه قید شده و قبل از ثبت نام بیمه نامه بایستی توسط بیمه گزار تایید شده باشد بنابراین قبل از خرید و اطلاع  از قیمت بیمه آتش سوزی و یا پرداخت هزینه حق بیمه مربوطه باید به این مورد مهم دقت کرده باشیم.

استثنائات این بیمه نامه عبارتند از:

  • جنگ
  • فعل و انفعالات هسته ای
  • سرقت وسایل قابل حمل لپ تاپ و گوشی موبایل و…
  • پول اوراق بهادار، جواهرات قیمتی، مسکوکات، سنگهای سوار نشده و…

مشاوره و خرید بیمه آتش سوزی

وب سایت بیمه ایرانی نمایندگی رسمی شرکت سهامی بیمه ایران است و شما همراه گرامی بعد از ثبت اولیه درخواست بیمه نامه خود می توانید از خدمات این شرکت برخوردار شوید. در همین رابطه اولین مرحله برای ثبت نام بیمه نامه آتش سوزی پر کردن فرم اطلاعات اولیه درخواست شما می باشد و بعد از پر کردن فرم درخواست فرم شما در مرحله مشاوره قرار می گیرد و کارشناسان وب سایت بیمه ایرانی جهت مشاوره و نهایی کردن ثبت نام با شما تماس خواهند گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =