محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی

محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی

اگر بخواهیم بیمه نامه ها را دسته بندی کنیم بیمه آتش سوزی در دسته بیمه های اموال قرار خواهد گرفت، حتما می دانید در صورت بروز خطر آتش سوزی و حریق اموال و دارایی افراد و همچنین سلامتی شان تحت خطر قرار خواهد گرفت و اغلب به علت غیر قابل کنترل بودن حریق نجات اموال و دارایی هایمان از چنگال آتش کار دشوار و گاها غیر ممکنی خواهد بود؛ با محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی مورد نیاز خود و خرید فوری این بیمه نامه می توانید دارایی و سرمایه خود را از این خطر در امان نگاه دارید و علاوه بر دریافت مبلغ خسارت پس از حادثه امنیت روانی حاصل از خرید این بیمه نامه را در طول مدت بیمه نامه تجربه کنید.

نکات مهم در مورد قیمت بیمه آتش سوزی

هنگام خرید بیمه آتش سوزی لازم است بیمه گزاران به نکات کلیدی که ارتباط مستقیم با قوانین پرداخت خسارت در هنگام بروز حادثه دارد توجه نمایند تا بدون هیچ گونه شک و شبهه ای مبلغ تعرفه خسارت وارده را دریافت نمایند، از جمله:

  • دقت در انتخاب پوشش های بیمه ای مورد نیاز با توجه به شرایط جغرافیایی، منطقه ای، شغلی و خطرات احتمالی برای حرفه مورد نظر
  • رعایت نکات ایمنی که به صورت کتبی و شفاهی توسط کارشناس بازدید شرکت سهامی بیمه ایران به اطلاعات بیمه گزاران رسانده می شود.
  • نوع فعالیت مکان مورد بیمه نیز از جمله مواردی است که تاثیر زیادی در محاسبه مبلغ حق بیمه و پرداخت خسارت وارده به ایشان دارد.
  • محاسبه دقیق میزان سرمایه مورد بیمه و حق بیمه پرداختی با توجه به سرمایه موجود.
  • مدت زمان قرارداد که شرط اساسی خرید این بیمه نامه می باشد و حداقل دو ماه می باشد.

حوزه های فعالیت بیمه آتش سوزی بیمه ایران

به طور کلی می توان گفت شرکت سهامی بیمه ایران در سه حوزه آتش سوزی مسکونی، آتش سوزی صنعتی و آتش سوزی غیر صنعتی مشغول به فعالیت می باشد. طبق آمار سالیانه خسارات مالی و حتی جانی بسیاری به علت بروز حوادث آتش سوزی به دارندگان کارخانه ها و واحد های صنعتی و غیر صنعتی و همچنین واحد های مسکونی وارد می شود که متاسفانه سرمایه داران این اماکن را با ضرر و زیان مالی بسیاری مواجه می کند.

با محاسبه آنلاین  بیمه آتش سوزی از طریق وب سایت بیمه ایرانی می توانید بیمه نامه مورد نیاز را خریداری کرده و در ازای پرداخت مبلغ حق بیمه مربوطه به شرکت سهامی بیمه ایران در شرایط بحران و در صورت بروز خسارت تحت حمایت شرکت سهامی بیمه ایران قرار گیرید.

پوشش های بیمه آتش سوزی مسکونی

وب سایت بیمه ایرانی

وب سایت بیمه ایرانی

بیمه آتش سوزی اماکن مسکونی از جمله بیمه نامه هایی است که با ارائه طرح های بسیار کاربردی و متنوع از لحاظ پوشش های بیمه ای و خدمات پس از فروش ارائه شده در طرح های این بیمه نامه در نوع خود بی نظیر است. یکی از طرح های این بیمه نامه طرح حامی خانه و خانواده می باشد که می توان به قطعیت گفت به علت پوشش های ارائه شده بزرگترین حامی خانواده ها پس از وقوع حادثه می باشد.

در واقع یکی از دغدغه های افراد پس از وقوع حادثه آتش سوزی و بلا استفاده شدن منزل مسکونی وی بحث سکونت خانواده تحت حمایت ایشان در فاصله زمانی بازسازی منزل مسکونی می باشد؛ بیمه نامه طرح حامی خانه و خانواده بیمه نامه ای است که این دغدغه را پوشش می دهد و هزینه اسکان موقت بیمه گزار و خانواده وی را مطابق با شرایط بیمه نامه خریداری شده تقبل می کند.

کلیات پوشش های ارائه شده در بیمه آتش سوزی صنعتی

محور اصلی صدور بیمه های آتش سوزی صنعتی و پرداخت خسارت در صورت بروز مشکل رعایت نکات ایمنی ذکر شده توسط شرکت بیمه گر و کارشناس بازدید کننده و توجه به قوانین مندرج در پیش نویس و شرایط عمومی بیمه نامه می باشد. بیمه نامه آتش سوزی صنعتی بیمه نامه ای است که مخصوص کارگاه ها، کارخانه ها و واحد های صنعتی و تولیدی می باشد و این  اماکن را تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهد.

با محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی صنعتی و خرید این بیمه نامه  می توانید خطراتی از قبیل آتش سوزی، انفجار، صاعقه که جزو پوشش های اصلی و همچنین زلزله، سیل، طوفان و سایر بلایای طبیعی، همینطور خطراتی از قبیل سقوط هواپیما و سایر خطرات تحت پوشش این بیمه نامه را برای واحد صنعتی مربوطه دریافت نموده و در صورت بروز خسارت از مزایا این بیمه نامه بهره مند شوند.

پوشش های بیمه آتش غیر صنعتی

اگر بخواهیم پوشش ها و موارد مورد تعهد در بیمه های آتش سوزی غیر صنعتی در شرکت سهامی بیمه ایران را برشماریم لازم است به اماکنی چون ساختمان های اداری و تجاری، اماکن عمومی، بیمارستان ها، اماکن فروشگاهی، انبارها، مراکز خدماتی و مراکز پخش کالا و مواد مختلف و… اشراه نماییم. علاوه بر این ها در کنار خرید پوشش بیمه آتش سوزی برای موارد فوق الذکر می توانید ساختمان ها و بناهای مورد استفاده برای فعالیت های ذکر شده را تحت پوشش خطر سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی که در سند بیمه نامه ذکر شده قرار دارد.

شما می توانید این بیمه نامه را به صورت آنلاین خریداری نموده و با محاسبه آنلاین بیمه آتش سوزی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =