دریافت مشاوره تخصصی در بیمه عمر

اصل اساسی در هنگام خرید بیمه عمر و پس انداز کسب اطلاعات کافی درباره مزایا و معایب بیمه نامه عمر و پس انداز با توجه به شرایط شخصی خود و دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه است.

در هنگام ثبت نام بیمه عمر از طریق وب سایت بیمه ایرانی کارشناسان ما با دقت بالایی به بررسی نیاز کاربران پرداخته و پس از ارائه مشاوره تخصصی، با توجه به برنامه ریزی بیمه گزاران محترم برای آینده اقدام به ارائه بیمه نامه ای متناسب با نیاز اشخاص خواهد کرد؛ در واقع همکاران ما در این مجموعه با شناسایی دغدغه مراجعه کنندگان خود که قصد دارند با ثبت نام بیمه و ایجاد یک پس انداز مطمئن به این دغدغه خود پاسخ دهند، در جهت کمک به ایشان قدمی بردارند.

بیمه عمر چیست؟

در جوامع امروزی به علت نیاز افراد برای ایجاد پس انداز هایی کارآمد و مورد نیاز برای آینده، بیمه نامه های عمر و پس انداز نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده و خرید و ثبت نام بیمه عمر یکی از اصلی ترین و هوشمندانه ترین کارهایی است که اغلب افراد در صدد انجام آن هستند.

بیمه عمر و پس انداز در واقع سرمایه گذاری است که افراد با خرید آن با ذخیره پول های خورد خود که احتمالا صرف هزینه های غیر ضروری در طول مدت زندگی شوند، می  توانند در کنار دریافت پوشش های بیمه ای خاص در طول مدت قرارداد، در پایان قرارداد نیز مبلغ سرمایه بیمه نامه خود را دریافت نمایند و یا به صورت مادام العمر از خدمات دریافت مستمری بیمه نامه عمر برخوردار شوند.

پوشش های بیمه ارائه شده در بیمه عمر

شرکت سهامی بیمه ایران در کنار ارائه مزایای ایجاد پس انداز و ارائه خدماتی همچون دریافت مستمری بازنشستگی از محل بیمه نامه، پوشش های بیمه ای بسیار مهمی نیز به دارندگان این بیمه نامه ارائه می کند که در طول مدت قرارداد در صورت ابتلا  به بیماری های خاص بار مالی بسیار سنگینی از دوش دارندگان این بیمه نامه با پوشش بیمه ای مورد نظر بر خواهد داشت.

این پوشش ها در هنگام ثبت نام بیمه عمر و در صورت صلاحدید بیمه گزار بر روی بیمه نامه فعال خواهد شد و افراد در صورت ابتلا به بیماری های خاص می توانند از خدمات پوشش های بیمه ای مورد نظر در طول مدت بیمه نامه بهره مند شوند.

مزایای بیمه عمر و پس انداز

علاوه بر پوشش های بیمه ای بیماری های خاص ارائه شده در بیمه های عمر و پس انداز این بیمه نامه از مزایای دیگری برخوردار است که موتور محرک بیمه شوندگان برای شناخت و ثبت نام بیمه عمر و پس انداز در طول چند دهه گذشته شده است.

از جمله این مزایا می توان به ارائه برنامه ریزی مشخص به بیمه شوندگان جهت تولید سرمایه ای کارآمد برای آینده اشاره کرد؛ در واقع بیمه عمر به طرفداران خود کمک می کند تا با پس انداز پول های خورد، سرمایه ای بسیار کارآمد در انتهای قرارداد برای بیمه شوندگان ایجاد کند.

دسترسی به اندوخته بیمه نامه

بلافاصله پس از ثبت نام بیمه عمر و پس انداز بیمه گزاران به روش های مختلف به اندوخته حساب بیمه نامه خود دسترسی خواهند داشت. به طور مثال قبل از اتمام قرارداد در صورت ضرورت این امکان برای بیمه شوندگان فراهم است که مبلغ ارزش بازخریدی بیمه نامه خود را از شرکت سهامی بیمه ایران دریافت نمایند؛ همچنین پس از گذشت مدت زمان دو سال از تاریخ شروع قرارداد دسترسی به وام های ضروری، یک روزه و بدون هیچ گونه ضمانت برای دارندگان این بیمه نامه فراهم است و بلافاصله پس از اتمام اقساط وام دریافتی امکان دریافت مجدد این وام فراهم است.

طرح های بیمه ای

بیمه عمر کودک و نوجوان: این بیمه نامه مخصوص قشر کودک و نوجوان جامعه می باشد؛ حق بیمه و مدت قرارداد در این بیمه نامه کاملا اختیاری است. یکی از نکات اساسی این بیمه نامه این است که امکان دریافت مستمری بازنشستگی در این بیمه نامه وجود ندارد و مبلغ ذخیره ریاضی در پایان مدت قرارداد را فقط به صورت یکجا می توان دریافت نمود.

 طرح سپاس: بیمه نامه عمر طرح سپاس مخصوص افرادی است که هدف اصلی آن های از خرید آن دریافت مستمری بازنشستگی است و افرادی که قصد دارند ثبت نام بیمه عمر طرح سپاس را انجام دهند بایستی حق بیمه خود را به صورت سالانه و یکجا پرداخت نموده و امکان دریافت یکجا مبلغ ارزش بازخریدی نیز در این بیمه نامه فراهم است.

مان بیمه ایران: افراد در هر سن و سالی که باشند می توانند برای ثبت نام بیمه عمر طرح مان اقدام نمایند و از خدمات این بیمه نامه استفاده کنند. در بیمه نامه طرح مان امکان دریافت مستمری بازنشستگی و دریافت یکجا ذخیره ریاضی برای بیمه شوندگان فراهم است.

دریافت مستمری از محل بیمه عمر و پس انداز

یکی از مسائل مهم و اساسی افراد علی الخصوص صاحبان مشاغل آزاد دریافت مستمری بازنشستگی در دوران میان سالی و تامین رفاه مالی مورد نیاز در این دوره است؛ به همین دلیل اغلب افراد به دنبال راهی هستند که این رفاه را برای آینده خود و افراد تحت سرپرستی تامین کنند.

با ثبت نام بیمه عمر می توانید به این مقصود دست پیدا کنید، در واقع بیمه عمر و پس انداز خدمات کاربردی به دارندگان این بیمه نامه ارائه میکند؛ که یکی از این خدمات همین دریافت مستمری بازنشستگی از محل بیمه عمر می باشد. با رسیدن به سن 50 سالگی بیمه شوندگان محترم می توانند به صورت مادام العمر از این بیمه نامه حقوق و مستمری ماهیانه خود را دریافت نمایند.

خرید اینترنتی بیمه عمر از وب سایت بیمه ایرانی

با مراجعه به درگاه ثبت نام بیمه عمر در وب سایت بیمه ایرانی و ثبت مشخصات اولیه بیمه نامه مورد نظر خود، ارتباط شما با مرکز پشتیبانی وب سایت بیمه ایرانی برقرار خواهد شد و ثبت نام بیمه عمر و پس انداز شما در مرحله مشاوره قرار خواهد گرفت؛ پس از دریافت مشاوره اختصاصی در جهت نیاز کاربران از خرید بیمه نامه مورد نظر، ثبت نام شما نهایی خواهد شد.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =