یکی از نکات اساسی در هنگام خرید و ثبت نام بیمه عمر و دریافت بیمه بازنشستگی از محل این بیمه نامه بررسی و شناسایی مناسب ترین شرکت بیمه ای با توجه به اولویت های شخصی ما است. در واقع دریافت مستمر بازنشستگی در دوره میانسالی یکی از اولویت های زندگی اشخاص می باشد؛ به این دلیلی که در سنین بالاتر معمولا افراد نیاز به استراحت بیشتری دارند و برای تامین معیشت زندگی نیاز به منبع درآمدی دارند در تلاش هستند حتی اگر صاحب مشاغل آزاد باشند و از هیچ ارگان دولتی حقوق و مستمری بازنشستگی دریافت نکنند، در جستجوی راهی هستند تا این حقوق ماهیانه را برای خود برقرار کنند.

بیمه عمر و پس انداز یکی از مطمئن ترین راه های تامین این نیاز افراد است.

بهترین بیمه بازنشستگی

بهترین بیمه بازنشستگی

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه ایران

با خرید بیمه عمر و پس انداز از شرکت سهامی بیمه ایران در صورت صلاحدید شخص بیمه گزار در پایان قرارداد امکان دریافت حقوق مستمری بازنشستگی به میزان برنامه ریزی شده توسط ایشان فراهم است؛ به این معنی که با مدیریت مبلغ حق بیمه در طول مدت بیمه نامه بر اساس مبلغ حقوق بازنشستگی درخواستی بیمه گزاران محترم می توانند به هر میزان که می خواهند مبلغ حق بیمه بازنشستگی خود را کنترل و برنامه ریزی کنند.

شرکت سهامی بیمه ایران در زمینه ارائه بیمه های عمر و پس انداز به بیمه گزاران خود خدمات ویژه ای ارائه می کند، از جمله خدمات این بیمه نامه می توان به دسترسی همیشگی به ذخیره ریاضی حساب پس انداز به صورت وام ضروری بیمه عمر، امکان بازخرید بیمه نامه عمر و پس انداز قبل از تاریخ اتمام قرارداد و امکان تغییر مبلغ حق بیمه، ایجاد پس انداز مطمئن و همچنین پوشش های بیمه ای کارآمد اشاره نمود.

ثبت نام آنلاین بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر و بازنشستگی طرح سپاس

طرح سپاس بیمه عمر و پس انداز، بیمه نامه ای است که اختصاص به ارادی است که قصدشان از خرید بیمه نامه دریافت حقوق مستمری بازنشستگی از محل بیمه نامه خریداری شده می باشد؛ علاوه بر رسیدن به سن 50 سالگی برای دریافت حقوق بازنشستگی در این بیمه نامه، نکته قابل توجه دیگر در بیمه بازنشستگی طرح سپاس این است که حق بیمه نامه در این بیمه نامه فقط به صورت سالیانه پرداخت می شوند و امکان تقسیط ماهیانه حق بیمه برای این بیمه نامه وجود ندارد؛ البته با وجود اینکه این طرح بیمه ای را به عنوان طرح دریافت حقوق و مستمری بازنشستگی بیمه عمر و پس انداز می شناسند، در صورتی که در پایان قرارداد افراد بخواهند مبلغ ذخیره ریاضی بیمه نامه خود را به صورت یکجا دریافت نمایند مانعی برای ایشان وجود ندارد.

پوشش های بیمه بازنشستگی طرح سپاس

هزینه اعمال جراحی در بیمارستان، پوشش بیمه ای سرطان، بیماری های خاص (جراحی قلب باز، سکته قلبی، سکته مغزی و پیوند اعضای اصلی بدن) از جمله پوشش های ارائه شده در بیمه نامه عمر و پس انداز و در واقع پوشش های بیمه ای، بیمه بازنشستگی طرح سپاس می باشند که در صورت خرید بیمه عمر و پس انداز می توانید به دلخواه این پوشش ها را برای بیمه نامه خود فعال نموده و در صورت ابتلا به بیماری های ذکر شده از مزایای این پوشش ها استفاده نمایید.

شرکت سهامی بیمه ایران

از آبان ماه 1314 شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان اولین و بزرگترین شرکت بیمه ای در کشورمان ایران فعالیت خود را آغاز کرده است؛ امروز این شرکت چند ده ساله با قدمت بسیار بالا پیشرو در صنعت بیمه و با توانگری مالی بالا مشغول به فعالیت است، این شرکت بیمه ای با ارائه خدمات بیمه ای حرفه ای به مخاطبان خود از جمله خدمات بیمه بازنشستگی و ارائه خدمات پس از فروش ویژه به بیمه گزاران خود جایگاه ویژه ای در بین هموطنان مان پیدا کرده است.

در واقع اگر سابقه فعالیت و یا قدمت شرکت بیمه گر را برای خرید و ثبت نام بیمه نامه مورد نظر خود در نظر داشته باشیم و این مورد یکی از اولویت های ما برای انتخاب باشد؛ شرکت سهامی بیمه ایران اولین اولویت ما خواهد بود و در این زمینه پیشرو می باشد.

بازنشستگی بیمه ایران

بازنشستگی بیمه ایران

مبلغ حق بیمه در بیمه بازنشستگی

امکان دریافت حقوق و مستمری بازنشستگی از محل دو طرح بیمه عمر مان و بیمه عمر طرح سپاس فراهم است، یعنی در طرح های بیمه عمر ایران علاوه بر طرح سپاس طرح مان بیمه ایران نیز خدمات بازنشستگی به هموطنان محترم ارائه می کند؛ بیمه بازنشستگی طرح مان بر خلاف طرح سپاس قانونی مبنی بر پرداخت سالیانه و یکجا حق بیمه به دارندگان این بیمه نامه القا نمی کند و روش پرداخت حق بیمه توسط خود بیمه گزار مشخص می شود؛ تنها تفاوت این دو بیمه نامه علاوه بر روش پرداخت حق بیمه ارائه پوشش هزینه اعمال جراحی به دارندگان بیمه بازنشستگی طرح سپاس می باشد که این پوشش بیمه ای در طرح بیمه مان ارائه نمی شود.

بیمه عمر طرح مان

یکی از طرح های بیمه ای ارائه شده در بیمه عمر و پس انداز در شرکت سهامی بیمه ایران طرح  بیمه بازنشستگی مان است که اشخاص در هر سن و سالی که باشند می توانند این طرح بیمه ای را خریداری کرده و از خدمات و مزایای آن استفاده کنند. در طرح مان، دریافت حقوق و مستمری بازنشستگی بیمه عمر و دریافت یکجای مبلغ حق بیمه برای دارندگان این بیمه نامه فراهم است و بیمه شوندگان با هر مبلغ حق بیمه ای که بخواهند در مدت زمان دلخواه می توانند قرارداد بیمه عمر پس انداز خود را تنظیم و خریداری نمایند.

در بیمه نامه طرح مان تمامی پوشش های بیمه ای ارائه شده در بیمه عمر طرح سپاس به جز هزینه اعمال جراحی به افراد ارائه می شود و در طول مدت بیمه نامه استفاده از پوشش های این بیمه نامه برای بیمه گزاران بلامانع است، در پایان نیز با رسیدن به سن 50 سالگی می توانید از محل بیمه نامه خود حقوق مستمری بازنشستگی مورد نیاز را دریافت نمایید.

ثبت نام اینترنتی بیمه بازنشستگی

برای ثبت نام بیمه عمر و بازنشستگی لازم است ابتدا اطلاعات اولیه درخواستی را وارد کرده تا ثبت نام اولیه شما انجام پذیرد، و پس از ثبت اولیه اطلاعات بیمه عمر درخواستی شما، با مرکز پشتیبانی وب سایت بیمه ایرانی مرتبط خواهید شد و در مرحله مشاوره قرار می گیرید؛ سپس همکاران ما برای ثبت نهایی بیمه نامه مورد نظر و ارائه مشاوره اختصاصی با شما تماس خواهند گرفت.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =