وام بیمه عمر

وام بیمه عمر

یکی از خدمات بسیار مهم بیمه های عمر و پس انداز ارائه وام بیمه عمر بدون نیاز به ارائه ضمانت یا وثیقه و فوری و یک روزه به دارندگان این بیمه نامه است، طبق قوانین ارائه شده در شرکت سهامی بیمه ایران دارندگان بیمه های عمر و پس انداز در این شرکت پس از گذشت دو سال از تاریخ شروع قرارداد بیمه عمرشان می توانند بدون تشریفات اداری و بدون نیاز به ارائه هیچ گونه وثیقه یا ضمانتی، از محل بیمه عمر و پس انداز خود وام فوری دریافت نمایند.

وام بیمه عمر در واقع یکی از پرطرفدارترین خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران است.

ضمانت وام بیمه عمر

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد حتی برای دریافت کوچکترین وام های دریافتی از بانکهای دولتی و سایر موسسات وابسته به دنبال ضامن معتبر و دردسر های ارائه فیش های حقوقی مورد قبول و طی کردن تشریفات مربوطه که زمان بر نیز هست باشید. وام بیمه عمر یکی از میانبر هایی است که به راحتی می تواند این تشریفات اداری را دور بزند و در کمترین زمان ممکن مبلغ وام به حساب اشخاص واریز خواهد شد و برای دریافت آن به جز ارائه یک سری مدارک شناسایی شخص بیمه گزار به هیچ گونه ضمانت خاصی نیاز ندارید؛ در واقع باید گفت ضمانت وام شما سند بیمه عمرتان و همچنین مبلغ ذخیره ریاضی حساب بیمه عمر و پس انداز شما است و به راحتی از محل بیمه نامه خود به ضمانت مبلغ ذخیره ریاضی بیمه عمرتان وام بیمه عمر خود را دریافت نمایید.

مدارم مورد نیاز برای دریافت وام

همانطور که قبلا اشاره شد برای دریافت وام بیمه عمر نیاز به جمع آوری مدارک آنچنانی نیست و میتوان با ارائه یکی سری مدارک شناسایی شخصی به نمایندگی صدور بیمه نامه خود یا نزدیکترین شعبه مرکزی شرکت سهامی بیمه ایران خیلی فوری وام مورد نیاز خود را دریافت نمایید؛ البته شرط گذشت مدت زمان دوساله از تاریخ شروع قرارداد و بروز بودن مبالغ اقساط پرداختی بیمه عمر و پس انداز اصل اساسی در هنگام دریافت این وام است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بیمه عمر عبارتند از:

  • اصل و کپی کارت ملی بیمه گزار
  • شناسنامه بیمه گزار و تصویر آن
  • تصویر و اصل سند بیمه عمر و پس انداز
  • فرم درخواست بیمه گزار جهت دریافت وام
  • ارائه شماره شبا شخصی بیمه گزار

نحوه بازپرداخت وام بیمه عمر

انتخاب نحوه بازپرداخت مبلغ وام بیمه عمر توسط خود شخص بیمه گزار انجام می پذیرد؛ در واقع بیمه گزاران نحوه باز پرداخت حق بیمه وام دریافتی خود را با توجه با شرایط شخصی شان مشخص می کنند و می توانند از یک تا چند سال به صورت اقساط ماهیانه، تعهدات وام بیمه عمر خود را پرداخت کنند.

نکته جالب درباره وام های بیمه عمر در شرکت سهامی بیمه ایران این است که در صورت بروز بودن اقساط حساب بیمه عمر و پس انداز و پرداخت به موقع آن امکان تمدید مجدد وام بیمه عمر برای دارندگان این بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران فراهم است.

مبلغ وام بیمه عمر چگونه محاسبه می شود؟

بر اساس مبلغ ذخیره ریاضی حساب بیمه عمر و پس انداز می توان مبلغ وام بیمه عمر را مشخص نمود. در واقع می توان گفت به میزان 90 درصد موجودی حساب بیمه عمر دارندگان بیمه نامه عمر و پس انداز به ایشان وام تعلق می گیرد و این مبلغ صرفا به حساب شخص بیمه گزار واریز خواهد شد و دارندگان بیمه نامه های عمر و پس انداز میتوانند به راحتی از محل این بیمه نامه وام ضروری و یک روزه دریافت نمایند.

وب سایت بیمه ایرانی

وب سایت بیمه ایرانی

تعداد دفعات مجاز دریافت وام بیمه عمر

یکی از نکات جالب درباره وام بیمه عمر بیمه ایران این است که تا پایان قرارداد بیمه عمر و پس انداز می توان از محل این بیمه نامه به دفعات وام دریافت نمود و هیچ گونه محدودیتی برای دریافت وام وجود ندارد، البته به شرط اینکه اقساط بیمه نامه مورد نظر به روز باشد؛ و بعد از تسویه وام قبلی بلافاصله می توانید مجددا وام بیمه عمر خود را تمدید نمایید.

بیمه عمر و پس انداز

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از بیمه عمر و پس انداز ارائه کنیم باید بگوییم، بیمه عمر اندوخته ای است که در طول مدت زمان مشخص که توسط بیمه گزار برنامه ریزی می شود با مبلغ حق بیمه دلخواه تبدیل به سرمایه ای مطمئن برای آینده افراد و بخشی از رفاه مالی مورد نیاز افراد تحت سرپرستی شان می شود. در کنار تبدیل پول های خورد برای ایجاد سرمایه مطمئن از محل بیمه نامه مزایای دیگری دریافت خواهید کرد که به اختصار به آن اشاره می کنیم:

  • پوشش های بیمه ای بیماری های خاص
  • دریافت وام از محل اندوخته
  • دسترسی راحت به موجودی حساب در طول مدت قرارداد
  • امکان بازخرید بیمه نامه قبل از مدت مقرر
  • دریافت مستمری بازنشستگی از محل بیمه نامه
  • برداشت یکجا اندوخته ریاضی در صورت نیاز در پایان قرارداد
  • و…

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =