ثبت نام بیمه عمر

خدمات بیمه عمر

بیمه نامه عمر و پس انداز از جمله بیمه نامه هایی است که بسیاری از خدمات مورد نیاز در جامعه را به صورت جامع و یکجا به بیمه گزاران این بیمه نامه ارائه می کند، یکی از اصلی ترین خدمات بیمه عمر ایجاد پس اندازی است که کاملا تحت نظر بیمه گزاران و مطابق شرایط زندگی خصوصی خود شخص برنامه ریزی می شود و شرکت سهامی بیمه ایران هیچگونه دخالتی در برنامه ریزی های مربوطه از جمله مبالغ حق بیمه و مدت زمان قرارداد نخواهد داشت.

در واقع به دلیل انعطاف پذیری بالای بیمه نامه عمر و پس انداز این بیمه نامه از جمله پر مخاطب ترین بیمه نامه های ارائه شده توسط شرکت های بیمه ای می باشد و در مقابل خدمات ارزنده ای نیز به مخاطبان خود ارائه می کند.

ارائه خدمات خرید مسکن به کودکان در دوره جوانی

شرکت سهامی بیمه ایران برای ارائه خدمات به والدین گرامی در جهت رسیدگی به دغدغه آن های برای تامین هزینه هایی همچون خرید مسکن فرزندانشان در دوره جوانی خدمات کمک هزینه خرید مسکن، مراسم عروسی و امثالهم را به دارندگان بیمه عمر کودک و نوجوان ارائه می کند.

اما اگر بخواهیم به صورت اختصاصی بر روی یکی از مهمترین مزایا و خدمات بیمه عمر تمرکز کنیم متوجه خواهیم شد به این دلیل که خرید مسکن همیشه یکی از دغدغه های جوانان در ابتدای زندگی مستقل شان بوده است، استفاده از کمک هزینه خرید مسکن و یا دریافت مبلغ بازخریدی بیمه نامه عمر و پس انداز در انتهای قرارداد می تواند این مسیر را برای وی هموارتر کند.

دریافت وام از محل اندوخته

از جمله کم دردسر ترین وام های ارائه شده توسط موسسات مختلف می توان به وام های ضروری و یک روزه شرکت سهامی بیمه ایران، که یکی از بهترین خدمات بیمه عمر و پس انداز در مواقع ضروری می باشد اشاره کرد؛ در واقع پس از گذشت دو سال از تاریخ شروع قرارداد بیمه عمر امکان دریافت وام یک روزه بدون هیچ دردسر اداری و بدون نیاز به چک، ضمانت یا وثیقه برای دارندگان بیمه عمر فراهم است.

در واقع با گذشت مدت زمان دو سال از شروع قرارداد بیمه عمر و پس انداز بیمه گزاران می توانند به میزان 90 درصد موجودی پس انداز خود در شرکت سهامی بیمه ایران وام دریافت کنند، و در صورت نیاز بلافاصله پس از اتمام اقساط وام قبلی مجددا وام بیمه عمر خود را تمدید نمایند.

ایجاد پس اندازی مطمئن

معمولا دغدغه اکثر افراد جامعه علی الخصوص سرپرستان خانوار داشتن پس اندازی برای آینده است تا کمترین ضرر و زیان مربوط به مسائل مالی و تورم موجود در جامعه را تجربه کنند. یکی از خدمات بیمه عمر نیز ارائه برنامه مالی مشخص به افراد است و با استفاده از آن افراد امکان پس انداز کاربردی را برای خود و خانواده شان تامین کنند.

با پرداخت ماهیانه یا سالیانه مبالغی مطابق با شرایط اقتصادی خود می توانید پس انداز مورد نیاز را فراهم کرده و در انتهای قرارداد بیمه عمر خود مبلغ ارزش بازخریدی به همراه سود ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران به صورت مستمری ماهیانه و یا یکجا دریافت نمایید.

پوشش های بیمه ای

شرکت بیمه ایران پوشش های بیمه ای ضروری و مورد نیاز افراد را در طول قرارداد به دارندگان بیمه عمر و پس انداز با توجه به نیاز شخص شان ارائه میکند، در واقع دریافت پوشش های بیمه ای یکی از پرطرفدار ترین خدمات بیمه عمر است که گاهی کاربران را ملزم به ثبت نام بیمه عمر و پس انداز می کند.

در همین رابطه پوشش هایی که در این بیمه نامه ارائه می شوند از جمله پوشش های بیمه ای ضروری هستند که هر فردی با هر شرایط زندگی الزامی است آن ها را خریده باشد از جمله پوش سرطان، بیماری های خاص، غرامت نقص عضو، غرامت فوت و…

سود های بیمه عمر و پس انداز

تضمین شده: مطابق قوانین مصوب شرکت بیمه مرکز هر ساله به صورت یکجا مبالغ سود تضمین شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران به حساب بیمه شوندگان واریز خواهد شد و همانطور که از نام آن پیداست این سود تضمینی است و مبلغ آن مطابق شرایط عمومی بیمه نامه محاسبه می شود.

پیش بینی شده: منظور از سود پیش بینی شده مبالغ سودی است که از سرمایه گذاری های شرکت سهامی بیمه ایران در بیزینس های مختلف به دست می آید؛ و چون این سرمایه گذاری ها با استفاده از پول های خود بیمه گزاران انجام می پذیرد 85 درصد سود حاصل متعلق به خود بیمه گزاران است، در واقع این سود مازاد بر سود تضمین شده است و بیمه گزاران محترم دو نوع سود از محل بیمه نامه خود دریافت می کنند که یکی دیگر از خدمات بیمه عمر همین سود های ارائه شده توسط این بیمه نامه است.

دریافت مستمری بازنشستگی از محل بیمه نامه

احتمالا شما نیز جزو افرادی هستید که یکی از اصلی ترین اهدافتان در زندگی تامین امنیت مالی در دوره بازنشستگی است، به همین منظور اغلب افراد قصد دارند با خرید بیمه نامه هایی که خدمات مستمری بازنشستگی را برای بیمه گزاران خود مهیا می کنند این امنیت مالی را برای خود و افراد تحت سرپرستی مهیا کنند.

دریافت مستمری بازنشستگی از محل بیمه عمر خود یکی از پر مخاطب ترین خدمات بیمه عمر و پس انداز است و اغلب افراد دلیل خرید بیمه عمرشان را دریافت بازنشستگی از محل اندوخته بیمه نامه اعلام می کنند، با رسیدن به سن 50 سالگی در پایان قرارداد بیمه عمر خود می توانید از محل بیمه نامه خود این مستمری بازنشستگی را دریافت کنید و حتی در صورت نیاز می توان مبلغ ارزش بازخریدی را به همراه سود های تعلق گرفته به صورت یکجا دریافت کنید.

تفاوت بیمه عمر و تامین اجتماعی

امکان دریافت مستمری بازنشستگی و سایر خدمات ضروری از طریق بیمه های عمر و پس انداز شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان تامین اجتماعی برای کاربران فراهم است و شاید داشتن این دو بیمه نامه در کنار هم کمک بسیاری به ایجاد استقلال مالی دوران بازنشستگی را برای دارندگان این بیمه نامه فراهم کند.

یکی از امتیازات و خدمات بیمه عمر که به دارندگان این بیمه نامه ارائه ارائه می شود داشتن اختیار تام در انتخاب مبالغ و سنوات پرداخت حق بیمه و دسترسی های مختلف به حساب خود به صورت وام و یا امکان بازخرید بیمه نامه قبل از رسیدن مدت زمان پایان قرارداد و امکان دریافت خدمات بازنشستگی در کوتاه مدت است.

روش ثبت نام اینترنتی بیمه عمر

برای ثبت نام اینترنتی و خدمات بیمه عمر کافی است فرم انتهای مطلب را پر کرده و ثبت اولیه بیمه نامه شما انجام خواهد شد، و کارشناسان .و گروه وب سایت ما جهت ارائه مشاوره تخصصی و ثبت نهایی بیمه نامه با شما تماس خواهند گرفت.

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =