صدور بیمه آتش سوزی

صدور بیمه آتش سوزی

گاهی لازم است برای رساندن مطلب و فهم بهتر آن از ضرب المثل ها استفاده کرد، حتما بارها شنیده باشید “حادثه هیچ گاه خبر نمی کند” که می توان با کمی آینده نگری از ضرر و زیان این حادثه ها کم کرد و مانع از دست رفتن نتیجه یک عمر زحمت خود شد؛ صدور بیمه آتش سوزی و اعتماد به صنعت بیمه برای سپردن ریسک خطرات مربوطه به این شرکت قابل اطمینان ترین راهی است که لاجرم باید انتخاب نمود. زیرا مقوله آتش سوزی اتفاقی است که سالانه خسارات مالی جبران ناپذیری به صاحبان سرمایه وارد می کند و بیمه آتش سوزی هوشمندانه ترین راهی است که می تواند مانع چنین خساراتی شود.

نکات مهم در رابطه با صدور بیمه آتش سوزی

انتخاب پوشش های بیمه ای مورد نیاز برای اموال مورد بیمه ، نوع فعالیت مکان مورد بیمه، که ضریب بیمه ای را مشخص می کند، میزان سرمایه موجود و از همه مهمتر رعایت نکات ایمنی الزامی برای جلوگیری از حوادث تحت پوشش که توسط کارشناس و نماینده صدور بیمه نامه به اطلاع بیمه گزار خواهد رسید و همچنین مدت زمان قرارداد از جمله نکات اساسی است که در هنگام صدور بیمه آتش سوزی باید به آن توجه کرد. در واقع در هنگام پرداخت خسارت تمامی موارد ذکر شده مورد برسی قرار خواهد گرفت و بر اساس این موارد مبلغ خسارت وارده برآورد خواهد شد.

مشاوره و خرید بیمه آتش سوزی

کلیک کنید

مراحل صدور بیمه آتش سوزی

در مرحله اول برای صدور بیمه آتش سوزی لازم است پوشش های درخواستی مورد نیاز توسط بیمه گزار و خریدار این بیمه نامه مور برسی قرار گیرد و هدف از خرید این بیمه نامه مشخص باشد؛ پس از آن با تکمیل فرم اولیه ثبت نام درخواست شما در وضعیت مشاوره قرار خواهد گرفت و با برآورد حق بیمه با توجه به پوشش های درخواستی بیمه گزار به کارشناس وب سایت بیمه ایرانی تسلیم خواهد شد و پس از بازدید محل مورد بیمه و برسی و رعایت نکات ایمنی مورد نیاز توسط بیمه گزار، بیمه نامه آتش سوزی مورد نیاز به مدت معین صادر خواهد شد و در صورت بروز خسارت تحت حمایت شرکت سهامی بیمه ایران قرار خواهید گرفت.

پوشش های بیمه ای اصلی در بیمه آتش سوزی

در هنگام صدور بیمه آتش سوزی پوشش های آتش سوزی، انفجار و صاعقه بطور اتوماتیک بر روی بیمه نامه اعطا می گردد و در صورت بروز خسارت به علت حوادث ذکر شده به شرط رعایت نکات ایمنی مربوطه که در هنگام صدور بیمه نامه به اطلاع بیمه گزار رسانده می شود، شرکت سهامی بیمه ایران پرداخت خسارت را تقبل خواهد کرد.

این پوشش ها به عنوان پوشش های اصلی و یا پوشش های پایه در بیمه آتش سوزی شناخته می شوند و با فعال نمودن بیمه آتش سوزی برای واحد مورد بیمه نیاز به پرداخت خسارت وارده در اثر وقوع خطر انفجار، صاعقه و آتش سوزی جزو تعهدات لاینفک بیمه آتش سوزی می باشد.

پوشش های بیمه اضافی در بیمه آتش سوزی

بر خلاف پوشش آتش سوزی انفجار و صاعقه ما بقی پوشش های ارئه شده توسط بیمه نامه آتش سوزی به عنوان پوشش های اضافی بیمه نامه به بیمه گزاران ارائه می شود و با پرداخت حق بیمه اضافی به نسبت دریافت پوشش های ثانویه در صورت بروز خسارت تحت حمایت شرکت سهامی بیمه ایران قرار خواهید گرفت، بنابراین لازم است قبل از صدور بیمه آتش سوزی به برسی نیاز خود برای خرید این بیمه نامه بپردازیم و با شناسایی پوشش های اضافی و درخواستی اقدام به خرید بیمه نامه نموده .

این پوشش ها عبارتند از:

  • سیل و زلزله، طوفان و گردباد، خسارات ناشی از برف و باران و یابر بلایای طبیعی
  • غرامت فوت و نقص عضو، هزینه اسکان موقت، خسارا وارده در اتومبیل شخص بیمه گزار در پرکینگ (پوشش ها ویژه طرح حامی)
  • مسئولیت مالی در قبال همسایگان و هزینه پاکسازی
  • سرقت
  • و…

بیمه آتش سوزی مسکونی

احتمالا خیلی وقت ها در باره مقرون به صرفه بودن بیمه های آتش سوزی در قبال تعهدات شرکت سهایم بیمه ایران شنیده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که بیمه آتش سوزی ارزان قیمت ترین بیمه نامه ای است که توسط شرکت های بیمه گر ارائه می شود؛ جالب است بدانید در بین بیمه های تش سوزی نیز بیمه آتش سوزی مسکونی  ارزان ترین بیمه نامه می باشد.

در واقع با پرداخت حق بیمه باورنکردنی در هنگام صدور بیمه آتش سوزی ملک شخصی شما و اموال موجود را از خطرات متنوع تحت پوشش بیمه آتش سوزی  در امان خواهد بود. این بیمه نامه نیز طرح های کتفاوتی دارد که در برخی طرح های همچون طرح حامی خانه و خانواده پوشش های اضافی بر پوشش های ارائه شده در بیمه آتش سوزی به دارندگان این بیمه نامه ارائه میکند که در هیچ بیمه نامه ای دیگر تحت پوشش نخوهند بود از جمله هزینه نه اسکان وقت، غرامت فوت و نقص عضو در اثر حوادث مورد بیمه، خسارت وارده بر اتومبیل شخص واقع در پارکینگ محل مورد بیمه

غرامت فوت و نقص عضو در بیمه آتش سوزی مسکونی

قبل از صدور بیمه آتش سوزی باید به این نکته توجه کرد که غرامت فوت و نقص عضور در بیمه آتش سوزی ارائه نمی شود (مگر در بیمه آتش سوزی طرح حامی) و در هنگام خرید این بیمه نامه و در طول مدت قرارداد بایستی نکات ایمنی مورد بیمه در زمینه جلوگیری از خسارت جانی در نظر گرفت و به این نکته توجه کرد که از محل بیمه آتش سوزی غرامت فوت و نقص عضوی به افراد ساکن در محل مورد بیمه تعلق نحواهد گرفت مگر در بیمه آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =