امروزه با توجه به شرایط موجود در جوامع چه به لحاظ خطرات احتمالی برای افراد و چه از لحاظ شرایط اقتصادی جامعه و لزوم ایجاد پس اندازی برای آینده یکی از مهمترین بیمه نامه های که افراد بایستی خریداری نمایند بیمه عمر و پس انداز می باشد. با ثبت نام بیمه عمر و پرداخت حق بیمه مشخص که میزان آن توسط خود شخص بیمه شونده مدیریت می شود، می توانید یک سرمایه ای مطمئن برای خود یا خانواده تان ایجاد نمایید و در صورت رویارویی با مشکلات مالی غیر منتظره از این پس انداز برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

بیمه عمر، سرمایه ای برای عمر و پس انداز

اگربخواهیم به صورت دقیق به نام گذاری بیمه عمر اشاره کنیم لازم است بگوییم دلیل نام گذاری این بیمه نامه تحت عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری این است که هم سرمایه فوت کاربردی به دارندگان این بیمه نامه تعلق خواهد گرفت و هم امکان پس انداز به وسیله پول ای خرد را برای دارندگان این بیمه نامه فراهم خواهد کرد، یعنی با ثبت نام بیمه عمر و پس انداز می توانید با یک تیر دو هدف را نشانه بگیرید و همزمان از مزایای هر دو بهره مند شوید.

بیمه عمر و پس انداز علی الخصوص برای سرپرستان خانوار که همیشه دغدغه رفاه مالی افراد تحت سرپرستی شان ملاک انتخاب هایشان است می تواند گزینه بسیار مناسب و کاربردی باشد، و با اعتماد به آن حتی پس از مرگ نیز از خانواده خود حمایت خواهید کرد.

بیمه عمر ایران

در کنار بیمه نامه های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی و… خدمات پس از فروش ویژه ای توسط این بیمه نمه ها در شرکت سهامی بیمه ایران به بیمه گذاران محترم ارائه می شود، ثبت نام بیمه عمر نیز به علت خدمات ارزنده آن در این شرکت طرفداران زیادی به خود جلب کرده است و می توان گفت از اعتبار ویژه ای در بین کاربران برخوردار است.

بیمه عمر ایران بیمه نامه ای است که در کنار ایجاد سرمایه ای با ارزش به وسیله مبالغ مالی کم ارزش در ماه پوشش های بیمه ای مناسبی نیز در طول مدت بیمه نامه به دارندگان این بیمه نامه ارائه می کند. این شرکت پس از چند دهه خدمت پیشرو در صنعت بیمه به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای ارائه دهنده خدمات بیمه ای در سطح کشور و به پشتوانه اعتماد اکثریت هموطنان گرامی بیشترین سهم فروش بیمه نامه های موجود در بازار را تحت تصرف خود در آورده است.

مزایا و پوشش های بیمه عمر

معمولا موتور محرک تمامی افراد برای خرید بیمه نامه های شخصی اغلب استفاده از پوشش های بیمه ای بیمه نامه در صورت رویارویی با بیماری و بهره مندی از حمایت مالی شرکت بیمه گر در چنین موقعیت هایی است؛ به همین منظور پوشش هایی در این بیمه نامه ارائه می گردد که بیمه شوندگان در هنگام ثبت نام بیمه عمر می توانند با توجه به نیاز خود آن ها را بر روی بیمه نامه فعال نموده، که این پوشش ها عبارتند از:

  • سود تضمین شده و مشارکت در منافع بیمه نامه
  • دریافت مستمری مادام العمر
  • وام بیمه نامه بعد از سال دوم بیمه نامه
  • انتخاب مبالغ حق بیمه توسط بیمه شوندگان
  • سرمایه فوت عادی و حادثی ارائه شده در بیمه نامه
  • و پوشش های تکمیل کندده بیمه نامه

بیمه زندگی ( عمر )

1 
2 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =